lábdagadás

Kedves Doktor Úr/Nő! Mi okozhatja, hogy csak a bal lábam, bokám, dagad, vizesedik.nem fáj, extrém módon megduzzad.Szív-érrendszeri problémáim vannak, rendszeresen gyógyszert szedek.Köszönettel: Márta

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szanyi Andrea válasza lábduzzanat témában

Kedves Kérdező!

Az egyoldali láb-bokaduzzanat hátterében helyi okot kell keresni. Okozhatja izületi gyulladás, állhat nagyfokú visszeresség, visszérgyulladás, mélyvénás thrombosis, korábbi törés, baleset után is előfordul,, hogy az adott végtag duzzadtabb, hogy csak néhányat említsek meg. Javaslom panaszával keresse fel háziorvosát, hiszen látatlanban nem lehet diagnózist mondani.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. június 25., 04:54; Megválaszolva: 2014. június 27., 12:54
Kérdések és válaszok: Egyéb
Combdagadás
Tisztelt Dr.Nő, Dr.Úr! A jobb lábam, főleg a combom, kisebb mértékben a vádli és az ágyéki rész duzzadásával kapcsolatban kérnék tanácsot. A...
lábduzzanat
Tisztelt Doktor Nő/Úr! 23 éves nő vagyok, házi betegápolóként dolgozok Hollandiában, így sokat utazok. 2 hetente ingázok Magyarország és...
jobb lábszár vizesedése
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Férjemnek néhány napja vizesedik csak a jobb lába. Nem fáj neki és nem is meleg. Csak a lábfején ill. a hasa alján érzett...
Labor leletek értelmezése
A 40 éves lányom laborleletének értelmezéséhet szeretnék segítséget kérni. Visszatérő hasfájása, hasmenése is van stresszesebb...
Kreatin kináz
Kedves Dr. Nő! A kérdésem a következő. Még augusztusban, laboreredményemen, a 'kreatin kináz érték 335 U/l' , míg a 'CKMB 42.0 U/L' volt. A...