lábduzzanat

Tisztelt Doktor Nő/Úr! 23 éves nő vagyok, házi betegápolóként dolgozok Hollandiában, így sokat utazok. 2 hetente ingázok Magyarország és Hollandia között. Nemrég (kb. 3 hónapja) volt egy időszak amikor nem tudtam repülővel menni, így busszal kellett ami több mint 24 óra út és akkor kezdődött a lábdagadásom. Gondoltuk azért mert sokat utazok és ülök és lógatom a lábam, de egy idő után állandó lett. Mostmár 1 séta alatt is bedagad és iszonyatosan szorít és fáj, ilyenkor muszáj vagyok befáslizni, hogy tudjak dolgozni. Estére úgy bedagad a lábfejem leginkább, hogy lezsibbadnak a lábujjaim. Euthyrox-ot szedek 2 éve pajzsmirigy alulműködésre (ami először túlműködött 6 évig, de nem kaptam rá semmit, aztán most alul, de a T3, T4, TSH mind alul működik) , és nem rég hagytam abba a Zoely szedését, mert már a 4. gyógyszer volt ami mellett ugyanúgy jelentkezett a közti vérzés. Még 19 éves koromban 1 EKG alkalmával mondták, hogy zörejem van, de ennyi. Gyakran vannak veseköveim is és már 1 éve szenvedek bal bordaív alatti fájdalommal ami elég gyakran hányással jár, ami az utóbbi időben már véres. Nem tudom ezek között lehet e valami összefüggés, de azért leírtam. Nem dohányzok, nem fogyasztok alkoholt. De eléggé túl hajtom magam, és sokat stresszelek. December óta 12 kilót híztam. Mitől lehetnek ezek? Ezeket külön külön kellene vizsgálni? Vagy lehet valami összefüggés? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tomonkó Magdolna válasza lábduzzanat témában

Kedves Kérdező!

A lába miatt egy sürgős érsebészeti vizsgálatra van szüksége, a lábak keringését mindenképpen ellenőrizni kell. Ha az rendben van, reumatológiai és ortopédiai vizsgálat tisztázhatja a lábdagadás okát. A pajzsmirigy működését remélem, rendszeresen ellenőrzik, elég-e az a hormonpótlás, amit kap. A menses zavarai miatt endokrinológiai kivizsgálás is indokolt lenne, a véres hányásokat sem lehet félvállról venni. Szóval, kb. tetőtől talpig ki kellene vizsgálni Önt.

Üdv: dr Tomonkó Magdolna

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2014. június 18., 13:42; Megválaszolva: 2014. június 24., 21:02
Kérdések és válaszok: Egyéb
Combdagadás
Tisztelt Dr.Nő, Dr.Úr! A jobb lábam, főleg a combom, kisebb mértékben a vádli és az ágyéki rész duzzadásával kapcsolatban kérnék tanácsot. A...
lábdagadás
Kedves Doktor Úr/Nő! Mi okozhatja, hogy csak a bal lábam, bokám, dagad, vizesedik.nem fáj, extrém módon megduzzad.Szív-érrendszeri problémáim...
jobb lábszár vizesedése
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Férjemnek néhány napja vizesedik csak a jobb lába. Nem fáj neki és nem is meleg. Csak a lábfején ill. a hasa alján érzett...
Labor leletek értelmezése
A 40 éves lányom laborleletének értelmezéséhet szeretnék segítséget kérni. Visszatérő hasfájása, hasmenése is van stresszesebb...
Kreatin kináz
Kedves Dr. Nő! A kérdésem a következő. Még augusztusban, laboreredményemen, a 'kreatin kináz érték 335 U/l' , míg a 'CKMB 42.0 U/L' volt. A...