Magnézium hiányom lehet?

Kedves Doktor NŐ/Úr! Péntek óta izomgörcsöt, kisebb zsibbadást érzek a jobb vádlimban. Már javult a fájdalom. Most magnézium és kálcium pezsgőtablettát szedek. Sokat sétálok, próbálok kevesebbet ülni. Magnézium hiány okoz ilyen tüneteket.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Tomonkó Magdolna válasza a magnézium témában

Kedves Kérdező! Igen, okozhat, de ha duzzanat, tompa fájdalom jelenne meg, forduljon orvoshoz. Üdv: dr Tomonkó Magdolna

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. december 29., 12:40; Megválaszolva: 2013. december 30., 17:21
Kérdések és válaszok: Egyéb
allergia vagy más
Tisztelt Doktornő! Nov. közepe óta a fő problémám,hogy az orrom bedugul a mellkasomon át a gyomromig. Az orrdugulás kb 50 százalékos, a gyomrom...
Bizsergés végtagokban
Tisztelt Szakértők! Az alábbi problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni: Több mint egy hete kezdődött, először talpzsibbadással...
Beütöttem a fejem
Kedves Doktornő! 6 nappal ezelőtt lehajoltam, hogy levegyem a cipőm majd elfelejtettem, hogy felettem van a bojler/kazán és így lendületből...
Vérvétel eredménye
Üdvözlöm! Szíves segítségét szeretném kérni vérvételi leletem kiértékelésében 32 éves férfi vagyok. Az eredményeimben van pár...