Helyesen diagnosztizáltak? Ha nem mit tegyek?

Konrétan szerdán kezdődtek a gondok, egész nap könnyezett a szemem és szúrt a halántékom. Estére észrevettem a járomcsontom végébe, a fülem tövénél egy csomót, rettenetesen fájt így felkerestem az ügyeletet mivel nyirokcsomóra gondoltam, de ott azt mondták, hogy az állkapocs izületem kiugorhatott ásítás közbe vagy valami keményet ehettem és azért. Mondtam a doktornak, hogy semmi ilyen nem történt. Ő tovább küldött a sürgősségi ambulanciára, ahol ismét csak azt kaptam diagnózisként, hogy izüeti gyulladás lehet. Kaptam beutalót gnatológiára ahol a főorvos jó erősen megnyomkodta a csomót rettenetesen fájt, de különben evésnél beszédnél nem fájt csak hirtelen ha oldalra néztem akkor felnyilalt a fájdalom a halántékomba, meg ha hozzá értek akkor fájt különben meg csak úgy lüktetett. Miután jól megkínzott a doki és a röntgenen se talált semmi rendellenes elváltozást, felírt egy izületigyulladás csökentő gyógyszert és hazaküldött, hogy hétfőn majd jöjjek vissza. Beszedtem szorgosan a felírt gyógyszert (Aflamin) . Este mikor vettem be ezt a gyógyszert éreztem, hogy az az 1cm nagyságú csomó már kicsit kisebb viszont latta megjelent kettő másik. Sőt ekkor vettem észre hogy a jobb szemem kezd bedagadni. Úgy örültem, hogy az egész jobb oldala az arcomnak eltorzult elhihetik.. Másnap elmentem F-O-G-re is ott minden negatív volt így hát mentem a szemészetre mert reggelre gigantikus méretűre duzadt a szemhéjjam. Miután bejutottam mondták, hogy a könnycsatornáim gyulladtak és elvileg kötőhártyagyulladás felírták a gyógyszereket, említettem a csomót így hát átküldtek a gnatológushoz, hogy egyeztessek gyógyszer ügyben nem-e ütik egymást mert a gépbe nem tudták megnézni hogy mit írtak fel nekem. Ismét megtapogatott a doki majd mondta, hogy szerinte a kettő nem függ ösze várjuk ki mi lesz belőle és haza küldött. Csak az a problémám hogy a szemem egyre rosszabb az arcom fele mintha mumszos lenne és jobboldalt a homlokom és a hajamnál is vannak csomók amik pirosak és fájnak. Mit tehetnék?

Legfrissebb cikkek a témában
    Nincs találat!

Dr. Árki Ildikó válasza szemhéj duzzanat témában

Tisztelt kérdező!

Vizsgálat nélkül nem lehet diagnózist mondani.

A szemhéj és arcduzzanat, miután az Aflamin beszedését követte lehetne allergiás reakció is, de látatlanban ezt szintén nem lehet megítélni, lehet fertőzéses gyulladás is. További kontroll vizsgálat szükséges.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Árki Ildikó
Dr. Árki Ildikó Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő
Kérdés: 2013. szeptember 14., 18:55; Megválaszolva: 2013. szeptember 16., 22:43
Kérdések és válaszok: Egyéb
Megfázás - szemdagadás
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Mi lehet az oka annak, hogy megfázásom, náthám esetén az utóbbi időben (kb. 1 év) rendszeresen bedagad valamelyik...
szem fölötti fajdalom
T.cím. 2 napja véletlenül észre vettem hogy a bal szemem fölött egy bizonyos ponton nyomásra fajdalmat érzek. a halánték elött kb 3-4cm re. Azóta...
megduzzadt szemkörnyék
Kedves Doktor! Minden reggel a szemem körüli bőr meg van duzzadva alul-fölül -szemhélyam - is, alig bírom kinyitni reggel. Nem pirosodik be a szemem...
viszkető bőr, vízfelhalmozódás...
Tisztelt Címzett! Szemeim alatt kék karikák vannak (állandóan) reggelente a szemeim be vannak dagadva. Szemorvosnál voltam általános ellenőrzésen...
Kérdőjeles probléma
Jónapot kívánok! Előre is elnézést kérek, nem vagyok levél íráshoz szokva szóval nem biztos hogy értelmesen fogalmazok. Majdnem egy éve hogy...