izom görcs

Édesanyám 85 éves mostanában gyakran van izom görcse a lábújától a feje búbjáig! Nem szed semmilyen gyógyszert! Vérhígító gyógyszert ajánlanak neki! Igaz hogy ez csökkenti az izom fájdalmakat? Vagy mit javasolnak? Köszönöm a választ: József

Dr. Árki Ildikó válasza izomgörcs témában

Tisztelt Kérdező!

Nem tudom, mire gondolnak "vérhigító gyógyszer" alatt. A véralvadásgátló kezelésnek bizonyos betegségek esetén van létjogosultsága. A vérlemezkegátló gyógyszerek (pl. aszpirin protect) szintén meghatározott betegségekben illetve megelőzésként használatos. Az említett gyógyszereknek nincs hatása az izmokra. Javaslom, hogy panaszai miatt keressék fel háziorvosukat, mert vizsgálatok nélkül, látatlanban, nem lehet érdemben nyilatkozni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Árki Ildikó
Dr. Árki Ildikó Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő
Kérdés: 2013. június 03., 14:50; Megválaszolva: 2013. június 04., 22:11
Kérdések és válaszok: Egyéb
Izomgörcs utáni fájdalom a vádliban
Tisztelt Doktor Úr/Nő! 3-4 nappal korábban begörcsölt a vádlim pihenés közben. Az ágyban feküdtem és kis fájdalmat éreztem a vádlimban...
hajnali lábgörcs
Tisztelt Doktor Úr! Tisztelt Doktornő! Hajnal felé közeledve, gyakran arra ébredek, hogy hol az egyik, hol a másik, hol mindkét lábam térdtől...
Fokozott Lábgörcs
Tisztelt Doktornő Doktor úr Sajnos mindennapos hosszabb ideig tartó lábgörcsöm van, volt már hogy ájulásig tartott. Amikor görcsöl nem lehet hozzá...
mi okozza a görcsöket
Tisztelt webbeteg Orvosai! nem tudom kihez fordulhatnék tanácsért Önök közül. Párom aki 69 éves férfi erős alvászavarral küzd, csak altatóval...
lábikragörgy
Éjszakai lábikragörcseim vannak, erre 2-3 szor is fel kell ugranom álmomból az ágyból. Álltalában a vádlival kezdődik, de van mikor a combomból...