izomfájdalom

Kedves Webdoktor! November 20.-án volt egy vetélésem, ami műtéttel lett befejezve. A kórházban erős görcsökre kaptam Nospa injekciót, majd a műtét után Anti-D leoltást. Mindkét injekciót a combomba kaptam, ami akkor is fájt és utána is.Itthon először a szúri körül zsibbadtnak éreztem, utána a környékén nyomásra fájt, ami a mai napig is tart. A napokban ebben a lábamban olyan izomfájdalmat érzek, mint amikor lázas szoktam lenni.De most nem vagyok beteg, lázas sem és csak ez a lábam fáj.Elképzelhető, hogy ez még mindig az injekciók hatása, másfél hónap után? Normális ez? Köszönöm válaszukat.Jutka.

Legfrissebb cikkek a témában
    Nincs találat!

Dr. Tomonkó Magdolna válasza izomfájdalom injectio után témában

Kedves Kérdező!

Szükséges lenne megmutatnia magát kezelőorvosának vagy háziorvosának, vizsgálat nélkül kérdésére nem lehet korrekt választ adni.

Üdvözlettel: dr Tomonkó Magdolna

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2013. január 05., 21:11 ;Megválaszolva: 2013. január 08., 21:46
Kérdések és válaszok: Egyéb
Nyomás a fejben
Üdvözlöm! 27 éves nő vagyok, 64 kg, 162 cm. Problèmám első szülès után kezdődött 8 hónapja. Hasmenésem volt egy hètig, utána becsípődött a...
Hepatitis A és B védőoltás...
Kedves Webbeteg, Keleti országokba utazás előtt tipikusan javasolnak a weboldalak kombinált védőoltást mindenkinek, de kissé féloldalasan mintha...
Sárga tenyér labor eredmény volt
Volt vérvétel ami picit magas Koleszterin Triglegricelin Gpt,Ggt ....mi lehet a baj mert igen sárga a tenyerem es szem kicsit vizes duzzadt amúgy semmi mas...
Fáradtság, gyengeség, EBV
Tisztelt Doktor/Doktornő! Május végén egyik pillanatról a másikra rámtört egy nagyfokú gyengeség érzés, az egész testemet úgy éreztem mintha...
Kideríthető-e, hogy voltam-e covid...
Tisztelt Doktornő/Doktor úr! Március végén jelentkezett nálam egy nem múló szomjúság érzet, ami állandó, többnyire sós, néha keserű...