• laborértékek változása

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Magas vérnyomásra szedtem lavestra, nebivolol és rawel gyógyszereket. a laborom az elsőhöz képest változott több ponton is. 3 heti gyógyszerszedés után: vércukor 5, 4 ről6, 1 re WE16ról 23-ra GOT:17ről 30-ra GPT:22ről 102-re GGT:47ről 206 ra Cholesterin 7, 1ről 7, 4-re Triglicerid 2, 3ról 2, 9-ra ment fel ÍViszont az első letetemnél a húgysav 566 volt és a másodiknál ez csökkent a napi 2-3 liter ivással 464-re. kaptam rosuvastatint még és milurit tablettát. Kérdésem a májenzimejeimmel szdhetem e és szükséges e még + ezeknek a szedése!? időközben bellt a vérnyomásom a normál értékr, e de szedem a gyógyszereket. A Rawelt már nem kell szdnem mert időközben nagyon lement a vérnyomásom a 24 órás ellenőrzés során látszott. Minden gyógyszerből napi 1 szemet szedek. féltem a májamat vajon jó e ez így?

        Dr. Boros Miklós válasza a májenzim témában

        Kedves Kérdező! A vérnyomása azért állt be, mert szedi a gyógyszereket, semmiképp se hagyjon el gyógyszert a kezelőorvos tudta nélkül. Mindenképp javasolt májkímélő étrend, Silegon szedése, alkoholtilalom, rendszeresen kontrollálják a májenzimeket, ha továbbra is magasak vagy nőnek az enzimszintek, hepatológiai szakrendelésre kérjen beutalót.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész Itt kérdezhet

        Dr. Boros Miklós

        Kérdés: 2012. április 05., 15:44; Megválaszolva: 2012. április 06., 17:38

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Dr. Pétervári László! 39 éves nő vagyok, a párommal 7 hónapja próbálkozunk, eddig nem sikerült teherbe esnem. Előzményeim: 10 éve a hormonszinjeim felborulása miatt (sok prolaktin, tesztoszteron, kevés ösztrogén a ciklus közepén)...
        Tisztelt Doktor Úr! Körülbelül egy hónapja karácsony környékén kezdődött nálam hasi diszkomfortérzés. Kezdetben az ünnepi vacsoráknak tulajdonítottam, de az érzés nem múlt el, sőt fájdalommá alakult, amelynek a helyét nehezen tudnám...
        Kedves Doktor úr! Elhúzódó vérzés miatt kerestem fel nőgyógyászati szakrendelést. Az uh eredménye: bal petefészek: 38x26 mm, norm. szerk. benne egy 17 mm átlagátmérőjű éles határú echogén solid képlet. Jobb petefészek: 29x21 mm norm....
        Tisztelt Doktor Úr. Két éve diagnosztizáltak nálam autoimmun betegséget, és Leiden mutációt heterozigóta típussal. A laboreredményemben az Anti TPO 1300 fölött volt és szelén tablettát javasolt az orvosom. Őszintén szólva engem nagyon...
        Tisztelt Dr. Plósz János Úr! 21 éves vagyok, állandó ülő munkát végzek (számítástechnika). Tavaly azaz 2019. decemberében bal oldali szúró hasi fájdalmaim voltak, elmentem vele háziorvoshoz - Normix gyógyszerkúrát kaptam 5 napon...
        Tisztelt Doktor Úr! 39 éves férfi vagyok és a következő problémával/problémákkal küzdöm. Tavaly szeptember végén - október elején indult a dolog azzal, hogy evés után egy/másfél órával, elnehezült a gyomrom, nagyon teltnek éreztem és...
        Tisztelt Doktor Úr! 3 éve rekeszizomsérvet diagnosztizáltak egy tüdőszűrő vizsgálaton vették észre. a tüdőgyógyász orvos szerint születés rendellenesség. Általában régebben voltak enyhe refluxos savas epizódjaim, ezért elkezdtem szedni...
        Kedves Doktornő! Az alábbi kérdéssel szeretnék Önhöz fordulni, csatolom az ehhez szükséges vérvételi eredményt. 2 éves kislanyommal pénteken vervetelen voltunk egy esetleges vashiány megállapítása vagy annak kizárása céljából. Ma...
        Jó napot kívánok! Napi 2 mg Medrolt szedek. Vasárnap kell abbahagyni. Mikorra ürül ki a szervezetből? Köszönöm
        Kedves Doktor Úr! Köszönöm válaszát január 15. 18:11es kérdésemre. Venter granulátumot iszok napi 2-3at, az étkezésekre nagyon figyelek, de bármennyire is figyelek étkezés után a bal oldalon a borda mögött (melltől a borda végéig )...