• mi lehet a baj? Indokolatlan izzadékonyság

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Kedves doktornő, doktor úr. A panaszom a következő: Nagyon izzadékony vagyok ami zavar. Rengeteg golyós izzadásgátlót kipróbáltam már, sprét is de egy se használ. Egy vékony hosszúujjú felsőt veszek fel eltelik fél óra és már is leizzadtam.Ez télen is így van nyáron meg főleg. Nagyon fázós vagyok de a kabát alá csak a vékony hosszú újjúmat veszem fel, fázok de mégis leizzadok. Mitől van ez? Ez valami bőrgyógyászati probléma? Remélem tud segíteni mert nagyon zavar és rendkívül kellemetlen. Előre is köszönöm R

        WEBBeteg szakértő válasza a izzadás témában

        Oka lehet szervi és lelki egyaránt, okozhatja pl. gyógyszermellékhatás, hormonális okok, túlsúly, stressz, stb. Érdemes csináltatni labort, benne pajzsmirigy funkciót, illetve átgondolni, hogy összefügg-e gyógyszerszedéssel, kérje háziorvosa segítségét.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Itt kérdezhet

        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2012. január 24., 08:50; Megválaszolva: 2012. január 25., 08:56

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr! Gyerekkorom óta vékony testalkatom van, 30 éves létemre kezdtem neki az itthon végezhető sportoknak vagy kinti futásnak, de továbbra is rajtam van néha az erőtlenség levertség és a testtömegem sem akar elmozdulni 60-62...
        Tisztelt szakértő sajnos nagyon nehezen megy a számolás visszafele eggyátalán nem megy a szorzotábla se fejben kizárt hogy kitudok valamit szamolni szorzással osztással a boltban nemtudom összeadni a termékek árát és nemtudom mennyi jár vissza...
        Tisztelt Doktornő! Kb 1 éve kezdődött nekem életem első alvásparalízise! akkor még csak havonta 1-2x jelentkezett! Elkezdtem járni pszihologushoz felfedte az okát és egy időre abba is maradt! Ezután elmentem balaton soundra és kábítószert...
        Doktor Úr! Sikerült elmennem egy hasi CT vizsgálatra. Kontrasztanyagos készült, ahogyan Ön javasolta. Az eredményt képként csatolom. Viszont nem írnak róla egy szót sem a hasnyálmirigyről. Ez hogy lehetséges? Az eredményt emailben...
        Kedves Doktornő! Azért fordultam Önhöz, mert ötletem sincs, merre induljak el. 28 éves vagyok, gerincferdüléssel, ülő munkát végzek. Egy éve körül kezdett el fájni a hátam, de fél éve már nagyon. Napközben is érzem, főleg, ha állnom...
        Kb. egy hete kezdtem el érezni a bal oldalamban közvetlen a bordám alatt egy furcsa érzést, mintha az egyik belsô szervem “leszakadt” volna és ott lötyögne. Ha a jobb oldalamon fekszek úgy érzem mintha nyomná valami a hasamat. Néha belenyilal...
        Kedves Doktor Úr! Egy darabig (legalább fél évig) a symicia fogamzásgátlót szedtem, de váltani szerettem volna egy kisebb hormontartalmú gyógyszerre, ezért az orvosom a missee fogamzásgátlót írta fel, amit a 7 napos gyógyszerszünet után el...
        Tisztelt Doktor Ur! Koszonom az eddigi tanacsait. Sajnos vasarnap es tegnap is az ugyeletre kellett mennem, eros hasfajasom miatt. Ott neztek ujra verkepet mindket alkalommal (kicsit surubb volt a verem igy kaptam egy infuziot) de mind a 2 verkepem jo...
        Tisztelt Doktor Úr! Az utóbbi 1 hónapban arra lettem figyelmes, hogy ahányszor elmentem wc-re miután végeztem szinte mindig úgy éreztem, hogy mintha nem teljesen ürültem volna ki, tehát mintha még lenne valami végbelemnél. Viszont akárhogy is...
        Tisztelt Doktor Ur! Koszonom a hasnyalmirigyrak temaban adott tanacsait. Elmentem hasi ultrahangra. Negativ lett. A patkobelben enyhe nedvet latott ami lehet szerinte gyulladastol vagy a koplalastol reggeltol delutan 5 ig. Elmentem ma vervetelre, minden...