• Vashiány?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor Nő/Doktor Úr! A kozmetikusom javaslatára 5 napja kezdtem el szedni a Humet-R nevű készítményt az előírtaknak megfelelően. A bőröm állapota miatt gyanakodott a kozmetikusom vashiányra (a hajhulláson kívül más erre utaló jelet nem találok magamon). Sajnos rettegek a vérvételtől, ezért arra gondoltam, hogy baj nem lehet belőle, ha kipróbálom a szert. A patikust is megkérdeztem, hogy okozhat-e problémát a Humet-R szedése akkor, ha nincs is vashiányom. Nemmel válaszolt. Szeretném azonban az Önök véleményét is kikérni. Lehet-e bajom, ha 1 havi adagot beszedek úgy, hogy lehet, hogy nincs vashiányom? Segítségüket előre is köszönöm, Üdvözlettel:

        Dr. Csuth Ágnes válasza a vitamin témában

        Kedves Kérdező! Ha az alábbiak nem állnak fenn, akkor nyugodtan szedheti: a hatóanyagokkal szembeni ismert túlérzékenységben,a terhesség első harmadában, veseműködés zavara,fokozott vastárolással járó kórfolyamatok (hemokromatózis, hemosziderózis), a rézanyagcsere örökletes zavara (Wilson-kór) esetén.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. október 11., 14:25; Megválaszolva: 2011. október 12., 11:21

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Üdvözletem! A csatolt labor eredményekkel számíthatok-e a közeljövőben súlyos szív, máj, vese problémára? Illetőleg infarktusra. 30 éves vagyok, ülő munkát végzek, 184cm mellé 107 kg-ra híztam az utóbbi 1 évben, és 3 éve alkohol...
        Tisztelt Doktornő! Tegnap voltam terheléses ekg-n azzal a panasszal, hogy terhelés hatására, (kb. 135-s pulzus feletti huzamosabb gyaloglásnál futógépen) néha érzek egy-egy nagyobb bedobbanást a szívemben (nyugalmi álapotban nem fordul elő)....
        Kedves Dr nő!! Elolvastam válaszát!! azt szeretném kérdezni hogy az közre játszik -e hogy a tudőerekben nagyobb a nyomás hogy van egy pici tüdőtágulásom és 4 éve volt egy totál PTX -em!!! "kismértékű pitvari és jobb kamra nagyobbodása...
        Tisztelt Doktornő! 20perc kapálás gereblyézés és némi hajolgatás után rögtön leülve 110es pulzust mértem,ami egy félóra múlva vissza is állt 65re. Nyugalmi pulzusom 65-70. Mondjuk elég meleg is voltkb 30 fok. De nem sok ez egy picit?27éves...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Kérem a szív UH leletem szíves értékelését. Általánosságban kérdezem, hogy van-e valamilyen probléma a szívemmel, kel-e, s ha igen, milyen gyakran kontroll, és többek között mit jelentenek a számomra...
        Tisztelt Doktornő! Van egy 1,5 éves kisfiam és mivel a terhességem 4. hónapjától kezdődően antidepresszáns kezelésben részesültem, a nőgyógyászom a biztonság kedvéért a 24. héten magzati szív ultrahang vizsgálatra küldtek, ahol mindent...
        Tisztelt Doktornő! Sajnos a környezetemben az elmúlt hetekben,több velem hasonló korú nő férfi halt meg tüdőembóliába! Borzasztóan aggaszt, hiszen ők sem voltak betegek, úgy mint én sem tudok róla, hogy betegségem lenne! Kérdésem, hogy...
        Tisztelt Doktornő! Kérném, szíveskedjen értékelni a mellékelt leleteket, amelyeket kardiológiai kivizsgálás alkalmával kaptam. Az értékelés mellett érdekelne az EF javíthatósága is. Illetve, lehet-e hatással erre az értékre negatívan...
        Tisztelt Doktornő. Egy éve szedek Nebivolol Sandoz 5mg-ot.Előtte Betaloc Zok 50mg szedtem szintén egy évig. Magas pulzusomra/110-120/perc/kaptam. Nincs baj a szívemmel talán annyi,hogy terhelés után kezdődő hypertóniát állapítottak...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megkérdezni, hogy a Holter-eredményen mit jelent a pacemaker eredmények: 23 pitvari 16 kamrai eredetű ütés. 24 óra alatt 72 SVES-t jelzett a műszer, a Doktor Úr azt mondta ez nem probléma. Eddigi vizsgálatokon ez a...