Stria

Üdvözlöm! 2évig komolyan foglalkoztam a testépítéssel és a karomon striák alakultak ki. Lenne-e rá valami megoldás h halványodjanak? 1 hónap múlva újra elkezdek edzeni és ami már megvan az csúnyább is lehet? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a stria témában

Kedves kérdező! Az edzés során a hirtelen növekedése az izomzatnak, illetve az esetleg beszedett szteroidok is okozhatják a problémát. Sajnos eltüntetni nem lehet a striákat, majd idővel gyöngyházfényűvé fognak halványodni. A fokozatos testtömegnövelés és a rendszeres bőrpuhítás megelőzheti a kialakulásukat, szteroidot szedni pedig értelemszerűen nem szabad.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 25., 20:53; Megválaszolva: 2010. augusztus 26., 13:38
Kérdések és válaszok: Egészséges élet
Vérkép eredmények
Tisztelt Doktornő! Nem rég, pár napja készítettem általános egészségügyi felmérésként egy vérvételt, amin a következő értékek jöttek ki...
tanács ekg-műszerrel kapcsolatban
Tisztelt Doktornő! - Magas vérnyomás betegségemre szedek : nebivolol 5 mg-os tablattát -napi 1-et. kb.2 éve egy 24 órás vérnyomásmérésnél a...
Palpitatio
Tisztelt doktornő. Tamás vagyok 36 éves. Azzal a kérdéssel szeretnék önhöz fordulni hogy pár éve palpitació érzéssel fordultam kardiológushoz...
Magas GGT érték
Kedves Doktornő! A mai laboreredményem szerint nagyon magas a GGT enzimem, és a GPT enzimem is egy kicsit. GOT: 29 U/l, GPT: 51 U/l, GGT: 109 U/l. A...
EKG lelet értékelése
T. Doktornő A következő EKG/ szivultrahang lelet értékelésében szeretném a segítséget kérni : Sinus ritmus 54/ perc Az inferior régióban...