• Vitaminok

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Cím!

         

        Arra lennék kíváncsi, hogy miért van az, ha vitamint kezdek szedni 3-4 nap multán megnagyobbodik a mandulám és folyik az orrom?

        Már több esetben előfordult ez velem, a centrum szedésénél, a bérescseppnél, most egy ferro plusz nevű vastablettát szedek és megint megjelentek ezek a tünetek.

        Válaszát előre is köszönöm!

        Krisztina

        WEBBeteg szakértő válasza a vitamin témában

        Kedves Krsiztina!

        A vaspótlás hajlamosíthat bakteriális fertőzésekre, a vitaminok szedése nem. Olyan vitamint szedjen, mely vasat nem tartalmaz.Egyébként a vas szedése akkor indokolt, ha vashiánnyal állunk szemben.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Plósz János
        belgyógyász, gasztroenterológus Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Plósz János

        Kérdés: 2010-02-17 10:04:38; Megválaszolva: 2010. február 17., 10:04

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő.Kissé gátlásos vagyok a szexben.Részben a méretem miatt:14cm.Tudom butaság de ez van.Fiatalkoromban voltak kudarcaim.Ez sincs jó hatással.Van egy olyan problémám,hogy megtörténik a merevedés,megvan a vágy,aztán az izgalmi...
        Jó napot! Egy rutin vérvizsgálatot csináltattam tegnap, ma jött meg az eredménye a ck-mb szint kiugró 82 U/L éték a maximális 24 helyett, erre fel is hívták a figyelmem. Fizikai munkát végzek edzeni is szoktam és viszonylag sok stresszfaktor is...
        Kedves Doktornő! Két-három éve merevedési problémákkal küszködöm! Mindkét bokám elszíneződött,édesanyámtól örökölt értágulataim okán és a véna billentyűim pedig nem zárnak! Magas pulzusomra(110-120)kaptam hároméve Nebivolol...
        Tisztelt Dr. Molnár Dóra! 22 éves diák vagyok. Nem vagyok túlsúlyos, rendszeresen sportolok (heti hatszor), nagyon ritkán dohányzom, mindig kipihenem magam, nem vagyok stresszes és alapvetően egészségesen étkezem. Mindezek ellenére kb. két...
        Kedves Tünde! Eddig szedett gyógyszeteim - Szertralin, Tiapridal, Xanax- sajnos nagy mértékben befolyásolták étvágyam és így testsúlyom is. A felszedett többlettől időről- időre sikerült megszabadulnom. A terhességem alatt is - ami alatt...
        Tisztelt Doktornő! 23 éves egyetemista vagyok. Azzal a panasszal fordulok Önhöz, hogy az elmúlt 3 hétben napi szinten, naponta több mint 10 alkalommal érzek extra szívdobbanásokat. Ezek főleg nyugalmi helyzetben jönnek, de előfordul, hogy...
        Tisztelt Dr. Nő, Évek óta tartó problémám van ami hol jobb, hol rosszabb. A pulzusom nyugalmi állapotban rendben szokott lenni,pl fekvésnél, ülésnél (60-80), alváskor 50-60, viszont felállva, vagy mozgást végezve, akár gyalogláskor, vannak...
        Tisztelt Doktornő! Kb. 1 hónapja változó időközönként erős szívdobogást érzek a mellkasomban. EZ általában esténként elalvás előtt vagy reggel ébredés után szoktam érezni , néhány mp-ig szokott tartani és pár mély levegő vétel...
        Tisztelt Doktornő! Véleményét kérem az alábbiakkal kapcsolatban. 63 éves hölgy vagyok, 165 cm magas, 56-58 kg, túlsúlyom korábban sem volt. 2019 tavaszi értékeim összkol.: 6,3; HDL: 1,83; LDL: 3,81. A háziorvos Atorvasztatint írt fel....
        COPD betegség esetén a gyógyszeres kezelésen, a javasolt életmódon kívúl van-e lakókörnyezetre vonatkozó betartandó előírás? Pl. átázott falu lakás milyen hatással van a betegség alakulására?