Étrendkiegészítő

Tisztelt Doktornő!

A kérdésem az lenne, hogy a Roaccutan szedése mellett, lehet e olyan étrendkiegészítő porokat (tömegnövelőket) iszogatni amiben nincs A vitamin csak protein, kreatin, és mindenféle aminosavak. Ezek korábban a gyógyszer szedése előtt növelték a pattanások számát. Ha ezt nem lehet akkor 100%-os tejsavóproteint lehet e szedni?

A választ előre is köszönöm.

K. Mihály

Dr. Csuth Ágnes válasza étrend-kiegészítő témában

Kedves Kérdező!

A tömegnövelők és a Roaccutan együttes hatása a májra kiszámíthatatlan. Nem javaslok tömegnövelő-szedést, a tejsavófehérjét szedheti, amennyiben kizárólag természetes.Üdvözlettel: Dr. Csuth Ágnes, Vital Balance Életmódközpont

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. november 08., 14:54; Megválaszolva: 2009. november 08., 14:54
Kérdések és válaszok: Egészséges élet
Táplálékkiegészítő
13 és 25 éves öcséim izomnövelő táplálékkiegészítőt szednek (Kreatin Ph-x) . Milyen más, természetes táplálékkiegészítőt szedhetnek?...
Gyógyszerek szedése
Tisztelt Doktor úr/nő! öt éve véralvadásgátlót szedek /Syncumar/, de szeretek sportolni, a fekvenyomás és a szkander sportágban. Ehhez a...
Túlzott vitaminfogyasztás?
Tisztelt Doktor! Kb. egy hónapja Potenzia étrendkiegészítő tablettát szedtem a Lifeplan-tól, egy hónapon keresztül. A befejezés után pár nappal...
Válasz magas vérsüllyedés és...
Tisztelt Doktor Nő, Köszönöm a válaszát. Kérdéseire válaszolva - nem dohányzom. Nagymamámak volt 2es típusú diabétesze idősebb kkorában....
Vérvételi eredmény
Kedves Doktornő! Vérvételi ereményemmel kapcsolatosan érdeklődtem, mellékeltem ismét. A torkom kissé fájt a hét elején, más bajom nincs. A...