Van-e mellékhatása az energiaitalnak?

Az elmúlt pár hétben minden nap iszok energiaitalt, néha többet is. Azt vettem észre, hogy a végtagjaim remegnek. Lehet-e köze az energiaitalnak ehhez, vagy más okozhatja a problémát? Egyébként milyen hatásai vannak az energiaitalnak?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza Energiaital, mellékhatás, remegés témában

Az energiaitalok lehetséges leggyakoribb mellékhatásai:

• Gyomor-bél rendszeri hatások: Lassítja a gyomor ürülését, dehidrációt (kiszáradást) , hányingert, hányást, hasmenést okozhat

• Idegrendszeri hatások: stimulálja a központi idegrendszert, remegést, izgatottságot, sőt hozzászokást okozhat

• Vizelet-kiválasztó rendszerre gyakorolt hatások: növeli a vizelet mennyiségét, így fokozza a kiszáradást.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szakértő
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2009. augusztus 31., 11:43; Megválaszolva: 2009. augusztus 31., 11:43
Kérdések és válaszok: Egészséges élet
Energiaital
Jó napot! Hollandiában dolgozom lassan 2 éve és az elmúlt egy évben a napjaim úgy telnek, hogy reggel 5 órától este 6-7-ig nem eszek szinte...
Energiaital
Tisztelt Dr Nő/Úr! Az elmúlt pár hétben minden nap iszok energiaitalt. Néha naponta többet is. Néhány napja azt vettem észre, hogy a végtagjaim...
Labor lelet
Tisztelt Uram/Holgyem, Mellekelt laborleletemmel kapcsolatban szeretnek felvilagositast kerni. 29 eves no vagyok. Az aTPO elteressel tisztaban vagyok...