Methandienone mellékhatása

3hónapja elkezdtem konditerembe járni és elkezdtem szedni a methandienone 10 mg tablettat, mellemnél növőgörcs (mellnagyobbodás) és merevedési zavar alakult ki. Mit tudnék rá szedni, hogy elmúljon?

WEBBeteg szakértő válasza izomnövekedés témában

Kedves kérdező!

Ne szedje ezt a készítményt. Az izomnövekedést sokkal egészségesebb természetes úton, gyógyszerek nélkül elérni.Üdvözlettel: Dr. Fáklya Mónika, endokrinológus, gyermekgyógyász

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Fáklya Mónika, endokrinológus, gyermekgyógyász
Kérdés: 2009. július 30., 14:52; Megválaszolva: 2009. július 30., 14:52
Kérdések és válaszok: Egészséges élet
Feketeköménymag fogyasztása
Szép napot kívánok! Kérdezem, hogy a feketkömény magot (nem olajat!) , milyen napi adagolásban, és mikor célszerű fogyasztani. Köszönettel:...
Laktóz és fruktóz intolerancia...
Kedves Irinyi-Barta Tünde! Én 25 éves férfi vagyok és nem rég lett hivatalosan is megállapítva Gasztroenterológus szakorvos által, hogy egyszerre...
POTS - Az állapot, amire minden orvos...
Kedves Dr.Szabó Zsuzsanna! A POTS-ról írt cikke kapcsán kerestem meg önt. Tünetek és igazolt covid fertőzés nélkül, 2 SputnikV oltással...
Lehetséges cukorbetegség ?
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Tegnap este 20: 30-kor vacsoráztam 1 tányér édesburgonyát és 2 töltött csirkemellet, amely után ittam 1 pohár bort. Ma 08:...
Vérnyomás-problémák
Tisztelt Doktor Nő/ Doktor Úr! A problémám a következő: Az ajánlottnál alacsonyabb a vérnyomásom, s utánaolvastam, hogy ezt sem szabad...