Testépítés

Jó napot! Az lenne a kérdésem, hogy a scitec, biotech étrend kiegészítőknek lehet-e valami káros hatása? Főként a fehérjékre gondolok. Nem tudom mit higyjek.. Ha mégis van káros mellékhatása akkor kérném hogy írja le. Köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Irinyi-Barta Tünde válasza fehérjeporok témában

Kedves Kérdező!

A fehérje porok túlzott fogyasztása nem ajánlatos abban az esetben, ha veseelégtelenséggel küzd. Normális körülmények között, egészséges szervezet esetén, rendszeres testmozgás mellett, a napi ajánlott fogyasztási mennyiséget nem túllépve nem okozhatnak gondot.

Minden jót kívánok! Üdvözlettel: Irinyi-Barta Tünde

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
 Irinyi-Barta Tünde
Irinyi-Barta Tünde okleveles táplálkozástudományi szakember
Kérdés: 2015. március 06., 21:09; Megválaszolva: 2015. március 11., 10:39
Kérdések és válaszok: Egészséges élet
Magnézium szedés
Tisztelt Doktornő! Magnézium pótlásról szeretnék kérdezni . Az én helyzetem jelenleg úgy néz ki, hogy eléggé szorongok, illetve talán...
Vérkép eredmények
Tisztelt Doktornő! Nem rég, pár napja készítettem általános egészségügyi felmérésként egy vérvételt, amin a következő értékek jöttek...
tanács ekg-műszerrel kapcsolatban
Tisztelt Doktornő! - Magas vérnyomás betegségemre szedek: nebivolol 5 mg-os tablattát -napi 1-et. kb.2 éve egy 24 órás vérnyomásmérésnél a...
Palpitatio
Tisztelt doktornő. Tamás vagyok 36 éves. Azzal a kérdéssel szeretnék önhöz fordulni hogy pár éve palpitació érzéssel fordultam kardiológushoz...
Magas GGT érték
Kedves Doktornő! A mai laboreredményem szerint nagyon magas a GGT enzimem, és a GPT enzimem is egy kicsit. GOT: 29 U/l, GPT: 51 U/l, GGT: 109...