Testépítés

Üdvözlöm Doktornő! Érdeklődni szeretnék, hogy ajánlott-e a testépítéshez a különbőző legális izomtömeg-növelő szerek használata? Korábban a kreatint szedtem, kettő hónap alatt híztam közel 20 kilót, de sajnos rosszul lettem, magas volt a vérnyomásom, szívdobogás érzésem volt. Ez évekkel ezelőtt történt, azóta kiderült, hogy kéthegyű billentyű prolapsusom van, de egy életmód váltással ez hónapok óta tünetmentes (béta-blokkoló szedése nélkül) . Összefüggésben lehet a kreatinnal a rosszullét, vagy a hirtelen hízásnak tudható be? Esetleg a prolapsus számlájára írható, hogy nem bírtam a kreatint? Egy étrendkiegészítőket forgalmazó üzletben azt mondták, hogy azért lettem rosszul, mert rossz minőségű szert kaptam, vásároljam meg az övékét, és minden rendben lesz... Nem feltétlenül ragaszkodom ezeknek a szereknek a szedéséhez, csak gyorsabban lehet elérni vele eredményt. Mit tanácsol: kreatint, aminosavat, fehérjekészítményt, egyebet vagy inkább semmit se szedjek? Köszönöm előre szíves válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza testépítés témában

Tisztelt Kérdező!

A kérdezett étrend-kiegészítők mellékhatását nem kell vizsgálni forgalomba hozatal előtt, így kizárólag saját felelősségre szedhető. Én nem javaslom ilyen készítmény alkalmazását, különösen, hogy korábban már kialakult mellékhatás.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2012. június 23., 13:05; Megválaszolva: 2012. június 24., 22:39
Kérdések és válaszok: Egészséges élet
Magnézium szedés
Tisztelt Doktornő! Magnézium pótlásról szeretnék kérdezni . Az én helyzetem jelenleg úgy néz ki, hogy eléggé szorongok, illetve talán...
Vérkép eredmények
Tisztelt Doktornő! Nem rég, pár napja készítettem általános egészségügyi felmérésként egy vérvételt, amin a következő értékek jöttek...
tanács ekg-műszerrel kapcsolatban
Tisztelt Doktornő! - Magas vérnyomás betegségemre szedek: nebivolol 5 mg-os tablattát -napi 1-et. kb.2 éve egy 24 órás vérnyomásmérésnél a...
Palpitatio
Tisztelt doktornő. Tamás vagyok 36 éves. Azzal a kérdéssel szeretnék önhöz fordulni hogy pár éve palpitació érzéssel fordultam kardiológushoz...
Magas GGT érték
Kedves Doktornő! A mai laboreredményem szerint nagyon magas a GGT enzimem, és a GPT enzimem is egy kicsit. GOT: 29 U/l, GPT: 51 U/l, GGT: 109...