Homeopátia

Kedves Szakértők! Az lenne a kérdésem, hogy hagyományos antidepresszánssal szedhető-e a Sepia ch 15-ös? Mert tudom, hogy a Sepia hat a májra és azt is tudom, hogy néhány anyag lebontja a májban az antidepresszáns gyógyszert. Ezt az orvosom mondta pld.az orbáncfűre és a grapefruitra. Kérdésem, hogy ez a Sepiára is vonatkozhat? Köszönöm válaszát, üdvözlettel, Gabriella

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Sebő Zsuzsanna válasza homeopatia témában

Minden gyógyszer, így az antidepresszánsok is lebomlanak a szervezetben, különben mérgezés lépne fel. Ehhez nem kell sem orbáncfű, sem grapefruit, sem Sepia. Mindenesetre homeopátiás szert bátran lehet szedni hagyományos gyógyszerrel együtt. A végcél persze az lenne, hogy a klasszikus gyógyszereket homeopátiás szerre váltsuk át, mert a homeopátiás kezeléssel végleges gyógyulást lehet elérni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Sebő Zsuzsanna
Dr. Sebő Zsuzsanna archív adatlap, a WEBBeteg szolgáltatása homeopátia témában megszűnt
Kérdés: 2010. december 30., 13:49; Megválaszolva: 2011. január 04., 10:01
Kérdések és válaszok: Depresszió
Meddig tart a mirtazapin elvonási...
Tisztel Doktornő! 8 évig naponta szedtem 30 mg mirtazapin-t. Körülbelül egy hete letettem. Azt látom, hogy nélküle is boldog vagyok. Viszont...
Hogyan kezeljük?
Tiszelt Doktornő! Nagymamámmal kapcsolatban írok. Nagyapám 3 évvel ezelőtt sajnos tüfődaganatban elhunyt. (előtte egy hosszabb ápolási folyamatot...
A kiüresedésem gyógyítható?
Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Abban az ügyben szeretném a tanácsát kérni, hogy már kb. 5 éve képtelen vagyok érzelmek megélésére, tehát semmi...
Érzelmi kilengések
Kedves Doktor Nő! Azért fordulok önhöz, mert nem tudom mit tegyek. Utóbbi más fél év során többször voltak hangulatingadozásaim, de többnyire...
Depresszió
Kedved Doktornő! 22 éves egyetemista fiú vagyok, már régóta gondolkozom rajta, hogy pszichológushoz vagy pszichiáterhez kellen fordulnom panaszaimmal....