Depresszió fájdalmas testi tünetekkel

Tisztelt Válaszoló Doktor! Állandó idegeskedő vagyok, minden apró dolgon pillanatok alatt fel tudom magam húzni, viszont elnyomom magamban soha nem adom ki! Panaszaim közt van bal lábszár zsibbadás, bal alkar zsibbadás, állandó lábmozgatás, újjak rágása, szív szúrása vagy egész mellkasz szorítás (akkor is ha esetleg nyugott és kiegyensúlyozottab időszakban vagyok) , émelygéses rosszúllét, kézremegés, hányinger, öklendezés! Gondolom előfordulhat több orvosi probléma is ezekre a tünetekre, de kérem irja meg mit is kellene tennem ön szerint! Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel: B Zsolt

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza depresszió témában

Kedves B. Zsolt!

Mivel diverz testi panaszok állnak fenn, ezért nem javasolnám, hogy tünetenként külön-külön vizsgáltassa ki, mert egyrészt hosszadalmas, másrészt fölösleges terhelés a szervezetének. Ilyen tünet-komplexumot inkább pszichés alapon tapasztalunk. Jobban jár, ha elmegy egy pszichológiai tanácsadásra vagyis egy elbeszélgetésre. Még azt is gondolom, hogy elképzelhető mindennek javítása gyógyszer nélkül.Üdvözlettel: Dr. Bakos Cinnia Dóra, pszichiáter

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szakértő
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2009. június 19., 15:47; Megválaszolva: 2009. június 19., 15:47
Kérdések és válaszok: Depresszió
Depresszió. Hangulatingadozás
Volt egy párom akivel egy évig együtt voltunk éltünk, és szakítottunk. A szakítás oka, h sokat hisztiztem ha valami nem tetszett. Sokszor hangulat...
Bele is őrülhetek?
Kedves Piroska! 46 éves férfi vagyok, 22 éve házasságban élek feleségemmel. Kb. 15-17 éve valami megváltozott a kapcsolatunkban, mert azóta úgy...
Betegség?
Kedves Piroska! A párommal 6 hónapot voltunk együtt, egyik napról a másikra furcsa lett, azt mondta minden rossz körülötte és én vagyok az...
Hogyan szokjak le az...
Tisztelt Doktornő! 10 éve kezdtem el szedni a SERTRALIN-t, de már talán nincs rá szükségem, - 3 éve már csak felet kezdtem szedni, most már csak...