• Mi lehet a gond a fejemmel?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Dr. Molnár Dóra! Pár hete mellkasi fájdalommal küzdök. Van egy minimális szívzörejem, amiről, még nem állapították meg, hogy miért van. A TSH értékem kicsit magas, számszerint 4,383 mIU/l. Az igazán aggasztó, hogy napok óta dekoncentrált vagyok, kedvtelen és csapni való a memóriám. Mintha gyököt vontak volna az IQmból, pedig egyetemi hallgatóként napi szinten használom a fejemet. Fizikalilag nagyon gyenge vagyok, annak ellenére, hogy gyerekkorom óta rendszeresen sportolok és közel sem vagyok a túlsúlyhoz. Depressziósnak érzem magam, viszont semmi trauma nem ért az életemben. Ez nem egy átlagos rosszkedv, sokkal inkább aktív szenvedés. Komolyan aggódom a memóriám és koncentrációs képességem miatt, néha meglepően triviális feladatok felett ülök hosszú perceket. Akkor is ha nem társul hozzá levertség. Egy hete nem javul a helyzet. Nincs hányingerem, van étvágyam és nem fáj a fejem. Az EKG vizsgálat semmi rosszat nem mutatott. Esetleg alulműlödik a pajzsmirigyem? Vagy valami más oka is lehet a problémának? Aggódnom kell az agyam miatt? Előre is köszönöm a segítséget!

        Dr. Molnár Dóra válasza a koncentrálási zavar témában

        Kedves Kérdező! Egyebek között valódi kimerültség, vírusfertőzés vagy egyéb kórokozó okozta megbetegedés és depresszió is állhat a panaszok hátterében. Első körben alapos fizikális és labor vizsgálat illetve részletes neurológiai vizsgálat javasolt. Ha kizárható szervi megbetegedés, akkor pszichiátriai vizsgálat javasolt depresszió irányába. Jobbulást kívánok! Tisztelettel: Dr. Molnár Dóra

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Molnár Dóra
        Kardiológus, belgyógyász Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Molnár Dóra

        Kérdés: 2019. október 08., 18:02; Megválaszolva: 2019. október 10., 17:34

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr. Molnár Dóra! Pár hete mellkasi fájdalommal küzdök. Van egy minimális szívzörejem, amiről, még nem állapították meg, hogy miért van. A TSH értékem kicsit magas, számszerint 4,383 mIU/l. Az igazán aggasztó, hogy napok óta...
        Tisztelt doktornő? Napi 20mg Brintellix és napi 5mg Xanax(hiánycikk esetében Frontin)mellé hozzászedhető-e napi 2-szer 1 MCP-ratiopharm 10mg-os tabletta hányingercsökkentés cèljából?Néhány napja Daedalont szedtem hányingerre,mivel mióta 20...
        Volt egy párom akivel egy évig együtt voltunk éltünk, és szakítottunk. A szakítás oka, h sokat hisztiztem ha valami nem tetszett. Sokszor hangulat ingadozásom van , valamikor napokig , de van csak h órákig tart. Valamikor meg napokig meg madarat...
        Üdvözlöm! Kati vagyok. Korábban, évekkel ezelőtt kezeltek pánikbetegséggel. Most szintén nem vagyok jól. Hogy megint pánik beteg vagyok e vagy depressziós nem igazán tudom. A tüneteim: Fáradt, érdektelen vagyok. Fejfájás, szédülés,heves...
        Kedves Doktornő! Édesapámmal kapcsolatban szeretnék kérdezni. Kb. fél éve nagyon szótlan lett. Ha kérdezünk tőle, akkor válaszol, de nem cseveg. 1 hónapja tüdőgyulladással kórházba került. Már ott is sokat fogyott, de amióta hazajött...
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! 23 éves lány vagyok, nem dohányzom, nem fogyasztok alkoholt. 2 hónapja érzek vissza-visszatérő mellkasi fájdalmat a szívemnél, ami nagyon megijeszt. Van olyan nap, hogy nagyon erősen fáj, de van hogy egyáltalán...
        Tisztelt doktornő/úr a kérdésem a következő lenne! Párom a velaxin antidepresszánst szedi, és azt szeretném tudni hogy ez a készítmény mellé esetleg van e gyógynövény tea, vagy esetleg gyógynövény ki vonat, mert pl az orbáncfűt olvastam,...
        Tisztelt Doktornő! Nagyon nehéz így "személytelenül" kérdést feltenni, főleg, hogy egy több mint 40 éves problémáról van szó. 4 éves koromban alvászavarral kezdtek el kezelni egy akkor még kis faluban. 77-ben Miskolcra kerülve,...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném kérdezni, hogy a Concor Cor 2, 5 mg és a Quetiapin 50mg vagy szükség esetén dózis növelés az az 75 mg szedhető-e együtt? A másik kérdésem az lenne, hogy a Quetiapin a bipoláris depresszió esetében is...
        Tisztelt Dr Nő 4 éve szedek Frisiumot Kezdetben 2*1 depresszióra pánikzavara kaptam az orvosomtól. Régóta próbálom fokozatosan abbahagyni de nem megy a végén mindég visszatérek rá.December óta már csak 2*negyedet szedek. próbáltam a reggeli...