Cukorbetegség és diétázás

Szeretném megkérdezni, hogy ha valaki cukorbeteg, de diétázik (finomított cukor, liszt kizárva az étrendből) , akkor a cukorbetegség tünetei továbbra is fennállnak, (mint pl a szájszárazság)? Valamint, a vércukor értéke gondolom ebben az esetben csökken. Az én vércukor értékem 5 volt a múltkori vérvizsgálaton, de a tünetek, mint állandó szájszárazság, látásromlás, gyakori vizelési inger stb fenállnak. Illetve, ha reggelire olyan ételt eszek, mely gaabona alapú kb 1 óra múlva gyengeség, rosszullét fog el, és ennem kell valamit.Bocsánat a hosszú kérdésért. Köszönöm a válaszát.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Felszeghy Enikő válasza cukorbetegség témában

Kedves Kérdező!

A diabetes tünetei a magasabb vércukorszintek miatt alakulnak ki, ha tehát jó a vércukorértéke, mert pl. diétázik, akkor a tünetek okaként mást kell keresni. Ha panaszai vannak, érdemes elmenni a gondozóorvosához, aki kiegészítő vizsgálatokat tud javasolni Önnek, hogy a panaszok okát ki tudják deríteni és meg tudják oldani a gondot.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Felszeghy Enikő
Dr. Felszeghy Enikő gyermekgyógyász-endokrinológus-diabetológus
Kérdés: 2011. március 09., 08:51; Megválaszolva: 2011. március 09., 19:15
Kérdések és válaszok: Cukorbetegség (diabétesz)
Okozhatja-e cukorbetegség ezeket a...
Tisztelt Doktornő! Sógornőm (67 éves) az utóbbi időben azt vette észre, hogy időközönként a lábfeje ég, bizsereg és a nagy ujjai mintha...
Magas vércukorszint
isztelt Doktor Úr/Nő! A páromnak (48 éves ffi) 3 éve volt egy pancreas resectios műtétje, melyből kifolyólag insulinos cukorbeteg lett, jelenleg...
Merckformin XR 500 retard
Tisztelt Doktornő! Emelkedett éhgyomri vércukor értékeim miatt (7, 3) , valamint a 3 havi átlag (7, 1) értékem miatt terheléses...
Cukorbetegség kezelése
Tisztelt Dr. Árki ildikó! Kb. 5 hónapja magas éhgyomri vércukorértéket mértek/7, 7/. Ezt diétával és étrendkiegészítőkkel sem sikerült a...
Magas vércukor reggeli után
2017.01.04- én 1 típusú cukorbetegseget diagnosztizáltak nálam. Éjszakára insulatardot adok e egységet. Nappal Actrapidot. Az a problémám hogy...