HÁNYAS ES MAGAS CUKORSZINT

ma mindent kiprobaltunk es nemsigit semi akoris hanyok magasak a cukraim 4 ser naponta surom a inzulint 22.18.16 es a ecakaira12 napali humalog esti lantus sedek csomo tabletat es akor sem ma ithon suruk a torecan inekciot es akorsem segit nem tuom mit tegyek kerem segitsenek nekem sok a problemaim kis fiam sem lat ensem meg meg minden nap hanyok est ma nem lehet kibirny asta rengetek hanyast minden aldot nap + magasak a cukor sn... kerem segitsenek maria olah

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Felszeghy Enikő válasza a cukorbetegség témában

Kedves Kérdező! Nem igazán egyszerű megérteni, mi is a gondja, de mindenképpen azt javasolnám, hogy ha inzulin adása mellett is magas vércukor értéket mér és emellett hányásai is jelentkeznek, akkor jó lenne, ha kórházi kivizsgálást kérne a diabetese beállítására.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Felszeghy Enikő
Dr. Felszeghy Enikő gyermekgyógyász-endokrinológus-diabetológus
Kérdés: 2010. szeptember 12., 19:30; Megválaszolva: 2010. szeptember 15., 21:31
Kérdések és válaszok: Cukorbetegség (diabétesz)
Emelkedett éhgyomri cukorérték
Tisztelt Doktornő! 55 éves nő vagyok, 165 cm magas és 57 kg, sportos testalkatú. A most 25 éves fiammal terhességi cukorbeteg voltam, azóta nem volt...
Terhesség, keton a vizeletben
Tisztelt Webbeteg! 18 hetes kismama vagyok. Ir diagnózissal, 42-es BMI-vel. Évek óta 160gr ch diétát tartok, több-kevesebb sikerrel.A terhességem óta...
Terhességi cukorbetegség
Kedves Doktornő! 20 hetes kismama vagyok, 4.babámat várom. Otthon méregettem a cukrom, s mivel mértem rossz értékeket.. (7.8-8 evés után 1 órával)...
Esti inzulin
Tisztelt Doktornő! Feleségem szülés után let cukorbeteg. Immár 23 éve. Az utóbbi időben nem tudja kontrollálni a cukorszintjét. Főleg az...
Deflazacort Bőrgyulladásra
Nem Magyarországon kaptam a kezelést, de egy tályogra deflazacorte tartalmú szteroidot kaptam amit 5 napig 2x 30 mg szedtem. Nagyon sok rosszat olvastam...