Vércukorszint csökkenése?

Többször megtörténik, hogy remegnek a lábaim, mintha szédülnék is nagyon erötelen vagyok.De ez mindig olyankor történik meg amikor éhes vagyok.Ennek lehet köze a vércukorszint csökkenéhez? Köszönöm.

Dr. Csuth Ágnes válasza alacsony vércukor témában

Kedves Kérdező!

Igen, figyeljen oda jobban a rendszeres táplálkozásra. Amennyiben a panaszok többször jelentkeznének, keresse fel háziorvosát.Üdvözlettel: Dr. Csuth Ágnes, háziorvos

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. augusztus 21., 22:08 ;Megválaszolva: 2009. augusztus 21., 22:08
Kérdések és válaszok: Cukorbetegség (diabétesz)
Insulinoma?
Tisztelt Doktornő! Évek óta sokszor előfordul, hogy leesik a vércukrom, ilyenkor éhes vagyok, és elkezdek remegni, gyengeség, melegem lesz, gyorsabban...
Alacsony vércukor szint
Kedves Doktor Úr/Nő! 33 éves nő vagyok, második babámat várom, 26 hetes kismama vagyok. Életem során többször volt vércukor szintet is néző...
Ingadozò vécukor és egyebek
Tisztelt Doktornő! 40 éves nő vagyok. 2 gyermekem van. A kicsi 7 éves.Minkét terhességem alatt terhességi diabéteszem volt. Mellette a tsh értékem...
Neuropáthia
T. Doktornő! Évtizedek óta 2-es típusú cukorbeteg vagyok. Sajnos a betegség miatt a bal lábamat térd alatt amputálni kellett. A neuropáthiás...
Diabétesz, inzulin
Tisztelt Doktornő! Azt szeretném megkérdezni, hogy ugye az elfogyasztott szénhidrátból, cukor lesz,ami a véráramba kerül, ezt a cukrot az inzulin...