Cukorbetegségre utal?

Tisztelt Dr.Úr/Hölgy!

41 éves családanya vagyok. Nagyfokú izzadás, gyakori vízelési inger és viszketés(hason, mell alatt) gyötör. Gyakran annyira izzadok, hogy már szégyellek kimenni az utcára, egyszerűen ömlik rólam a víz. Éjszakánként 3 alkalommal is ki kell mennem a mosdóba. A viszketésem egy pár napja kezdődött el (3-4 napja) és van, amikor eléggé elviselhetetlen. Egyébként túlsúlyos vagyok, 80 kg és 164 cm magas.

Az lenne a kérdésem, hogy ezek lehetnek-e egy kezdődő cukorbetegség előjelei vagy talán valami másra utalnak a jelek?

Várom válaszát, előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza cukorbetegség témában

Tisztelt Kérdező!

Az Ön által felsorolt tünetek lehetnek a cukorbetegség tünetei, úgyhogy javasolt vénás vérvételből vércukormeghatározás, amelyhez beutalót a háziorvos ad.

 Üdvözlettel: Dr. Laczkó Andrea, diabetológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szakértő
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2009. július 30., 09:19; Megválaszolva: 2009. július 30., 09:19
Kérdések és válaszok: Cukorbetegség (diabétesz)
Okozhatja-e cukorbetegség ezeket a...
Tisztelt Doktornő! Sógornőm (67 éves) az utóbbi időben azt vette észre, hogy időközönként a lábfeje ég, bizsereg és a nagy ujjai mintha...
Magas vércukorszint
isztelt Doktor Úr/Nő! A páromnak (48 éves ffi) 3 éve volt egy pancreas resectios műtétje, melyből kifolyólag insulinos cukorbeteg lett, jelenleg...
Merckformin XR 500 retard
Tisztelt Doktornő! Emelkedett éhgyomri vércukor értékeim miatt (7, 3) , valamint a 3 havi átlag (7, 1) értékem miatt terheléses...
Cukorbetegség kezelése
Tisztelt Dr. Árki ildikó! Kb. 5 hónapja magas éhgyomri vércukorértéket mértek/7, 7/. Ezt diétával és étrendkiegészítőkkel sem sikerült a...
Magas vércukor reggeli után
2017.01.04- én 1 típusú cukorbetegseget diagnosztizáltak nálam. Éjszakára insulatardot adok e egységet. Nappal Actrapidot. Az a problémám hogy...