• Cukorbetegség és fahéj

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        T.Doktornő.

        Olvastam egy cikket a fahéj jótékony hatásáról a cukorbetegséggel összefüggésben.

        Egy másik olvasó pedig arról számolt be, hogy étkezés közben rendszeresen fogyaszt

        cinnamont 500mg-os készitményt és ez lecsökkenti a vércukor eredményeit.

        Tudna nekem erről információt adni? Milyen jellegű készitmény:gyógyszer vagy csak étrend kiegészitő? Esetleg hol lehet beszerezni.

        Válaszát megköszönöm Léber Lászlóné

        WEBBeteg szakértő válasza a cukorbetegség témában

        Tisztelt Kérdező!

        Jelenleg  fahéj tartalmú gyógyszer vagy ezen a hatáson alapuló gyógyszer nincs forgalomban. Ahhoz, hogy egy hatóanyag kedvező hatását bizonyítsák, több, nagy betegszámú vizsgálatot kell végezni.
        Nincs tudomásom arról, hogy melyik fahéj tartalmú étrendkiegészítő kedvező hatású és milyen dózisban. Sajnálom, erről nem tudok részletes információt szolgáltatni.

         

        Üdvözlettel: Dr. Laczkó Andrea, diabetológus

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szerkesztőség
        Orvos Itt kérdezhet

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-22 23:18:32; Megválaszolva: 2011. szeptember 16., 11:27

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedve Doktornő! A vérképemmel kapcsolatban szeretném a segítségét, tanácsát kérni. Ha jól vagyok informálva , akkor az alábbiak a vashiányra utalnak. Szeretném megkérdezni, hogy a számok alapján mennyire súlyos a helyzet? Transzferrin 4,8...
        Tisztelt Doktor úr /Doktornő! A következő eredményt kaptam terheléses cukorvizsgálaton, kérem nézze meg és adjon tanácsot, hogy ez most mennyire rossz, van e szükség kezelésre? 188 cm és 88 kg vagyok. Továbbá a normál laborban a...
        Tisztelt Doktornő! Egy éve diagnosztizáltak cukorbetegséggel (a testsúly-vesztés és a túlzott folyadék fogyasztás jelezte), 24- és 33 mmol/L értékeket mértünk. Ennek megfelelően inzulin terápiában részesültem (Insuman Rapid és Bazal,...
        Üdvözlöm!Kb.8 hónapja küzdök ezzel a jelenséggel,és nem tudom eldönteni mi lehet.Urológián többször voltam de csal legyintenek rá.A péniszem makkja és a fityma belső része,bellemeze szokott bevörösödni olyan 2,3...
        Tisztelt Doktornő! Sógornőm (67 éves) az utóbbi időben azt vette észre, hogy időközönként a lábfeje ég, bizsereg és a nagy ujjai mintha érzéketlenek lennének. A kezén is érzett hasonlót, de ott nincs érzéketlenség. Körülbelül fél...
        Jonapot kivánok. NYARI ALEX VAGYOK 22EVES. ES SZERETNEK SEGITSEGET KERDEZNI SAJNOS AZ ORVOSOK ITT NEM FOGLALKOZNAK VAS MEGYÉBEN SENKIVEL.... AZ LENNE A PROBLEMA ELVILEG 2015.BEN PÀNIKBETEGSÉGET ÁLLAPITOTTAK MEG NÀLAM zenész gyerek vagyok bulizni...
        Tisztelt Doktornő! A kérdésem, hogy a férjem reggeli éhgyomri vc: 6,9mmol. Aztán, főleg hétvégén futás kimozgatás után visszaáll 5,7mmol- és egész nap normális szinten mozog, Próbálom meggyőzni, hogy vacsora csak hatig, Azt nem...
        Kedves Dr.-nő! 2-es tipúsú diabeteszem 8 éve lett diagnosztizálva. Kezdtem a gyógyszerekkel, melyek egy darabig mindig használtak kb. fél év, aztán le kellett cserélni őket újjabbakra. Aztán jótt az eucreas mellett a victoza, ettől fogytam,...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megtudni, hogy az alábbi laboreredmény alapján valóban indokolt-e Adimet 1000mg napi fél szem szedése, vagy elegendő lenne komolyabb életmódváltás? Éhgyomri serum glucos 6,4 mmol/L 30 perces eredmény 9,4...
        Tisztelt doktor Nő,Úr! A cukorbetegség alatti esetleges ízérzékelés megváltozásával kapcsolatban kérdeznék. Lehet esetleg olyan fokú hogy ne lehessen megkülönböztetni a normál és a light colát? Válaszát előre is köszönöm, szép...