A reductilról érdeklődnék

Tisztelt doktotúr. Én egy 30 éves nő vagyok van egy 2 és fél éves kislányom. A cukorbetegségem a terhességem 9 hetében kezdődött, de sajnos senki nem vette észre ehhez csatlakozik a magasvérnyomás is. Mind a kettő kezelve, gyógyszeresen. A cukorra szedek metfogamma 850 3*1 a novonorm 3 mg-ból 3*1 és meramyl 5mg- 1*1. A súlyom 95kg és 165cm magas vagyok. Ön szerint szedhetném a reductilt? Mert sehogy sem tudok meg szabadulni a fölös kilóimtól. Köszönettel. Laczóné Pap Eliz

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogyás témában

Tisztelt Kérdező!

A Reductil egy közponi idegrendszeren keresztül ható étvágycsökkentő. BMI érték alapján Önnek felírható, de mivel emelheti a vérnyomás értéket a szedés során, ezért csak akkor alkalmazható, ha a vérnyomása rendben van. Ha főleg pszichés okok miatt fennálló elhízása van (pl. nassolás) esetén a Reductil nem hat.

Dr. Laczkó Andrea diabetológus

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2008. november 19., 17:20; Megválaszolva: 2008. november 19., 17:20
Kérdések és válaszok: Cukorbetegség (diabétesz)
Emelkedett éhgyomri cukorérték
Tisztelt Doktornő! 55 éves nő vagyok, 165 cm magas és 57 kg, sportos testalkatú. A most 25 éves fiammal terhességi cukorbeteg voltam, azóta nem volt...
Terhesség, keton a vizeletben
Tisztelt Webbeteg! 18 hetes kismama vagyok. Ir diagnózissal, 42-es BMI-vel. Évek óta 160gr ch diétát tartok, több-kevesebb sikerrel.A terhességem óta...
Terhességi cukorbetegség
Kedves Doktornő! 20 hetes kismama vagyok, 4.babámat várom. Otthon méregettem a cukrom, s mivel mértem rossz értékeket.. (7.8-8 evés után 1...
Esti inzulin
Tisztelt Doktornő! Feleségem szülés után let cukorbeteg. Immár 23 éve. Az utóbbi időben nem tudja kontrollálni a cukorszintjét. Főleg az...
Deflazacort Bőrgyulladásra
Nem Magyarországon kaptam a kezelést, de egy tályogra deflazacorte tartalmú szteroidot kaptam amit 5 napig 2x 30 mg szedtem. Nagyon sok rosszat olvastam...