Diabéteszes láb?

Tisztelt Dr.nő/Dr.úr! Édesanyám lábfeje ,főleg az ujjak vörösek,és fekete, száraz ,foltok jelentek meg a lábujjakon.Orvoshoz nem hajlandó menni főleg a kialakult járvány veszély miatt.Hová forduljunk,hogyan kezelhető a probléma? Köszönöm válaszukat!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Szanyi Andrea válasza gangrena témában

Kedves Kérdező!

Sajnos a csatolt képet nem tudtam hibajelzés miatt megnyitni. A leírtak alapján valószínűleg gangrénáról (üszkösödésről) van szó, mely érelzáródás következtében alakul ki. Ilyenkor a szövetek nem kapnak megfelelő mennyiségű vért és elhalnak . A vírusjárvány ellenére javaslom, hogy mielőbb keressen érbetegséggel foglalkozó rendelést, osztályt, mert a késlekedés súlyosabb következményekkel járhat.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2020. április 10., 09:47; Megválaszolva: 2020. április 13., 19:44
Kérdések és válaszok: Cukorbetegség (diabétesz)
Fruktóz, rosszullét
Kedves Doktornő! Jó ideje kellemetlen tüneteim vannak a fruktóztól, cukortól Erős puffadás Jelentős látás romlás Erős szédülés Gyakori...
Xultophy hasznalata
13 hete hasznalom a xultophy pent és a mai napig rosszul vagyok tole. Hasi diszkomfort hanyinger étvágytalanság jellemzi a rosszul leteimet. A tapasztalata...
Vércukorszint
Tisztelt Doktornő, vércukorszintemmel kapcsolatban írok Önnek. Otthon mérve az alábbi adatokat kaptam: Éhgyomri: 6,3 30': 8,3 60': 8,1 120':...
HOMA vizsgálat kiértékelése
Tisztelt Doktornő! A 3 pontos vércukor és inzulin terheléses vizsgálat eredménykiértékelésben szeretnék tanácsot kérni Öntől, mivel a "beeső...