Mitől köhögök véreset?

Már régóta cukorbeteg vagyok, körülbelül két éve leálltak a veséim, vesedializisre járok. Mióta ez megtörtént a cukorbetegségemet inzulinnal kezelem, naponta 2-szer 4 egységet.Éjszakánkét rendszeresen remeg a lábam, amire az interneten rákeresve a " nyughatatlan láb" betegséghez jukadtam ki. Az utóbbi időbe viszont, véreset köhögök. Az lenne a kérdésem, hogy ez mitől van, válaszát előre is köszönöm!

Dr. Brasnyó Pál válasza cukorbetegség témában

Tisztelt Kérdező!

A véres köhögésnek több oka is lehet. Fertőzés okozta köhögés, ami a társuló alvadásgátló kezelés miatt okozhat ilyen problémát, de ez csak egy feltevés. Részletes fizikális, laborvizsgálat, a korábbi betegségek ismerete, sze további vizsgálatok segíthetnek az okok felderítésében. Ezek miatt szakorvosi vizsgálat javasolt (tüdőgyógyászat) .

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Brasnyó Pál
Dr. Brasnyó Pál Belgyógyász, nefrológus, diabetológus
Kérdés: 2012. november 24., 21:10 ;Megválaszolva: 2012. november 26., 16:39
Kérdések és válaszok: Cukorbetegség (diabétesz)
Cukorbetegség
Tisztelt Doktornő! Mostanában eléggé elkezdtem félni a cukorbetegségtől. A vérvételi cukrom 3,9 vagy 4,1 szokott lenni, évek óta. (Reggel...
Okozhatja-e cukorbetegség ezeket a...
Tisztelt Doktornő! Sógornőm (67 éves) az utóbbi időben azt vette észre, hogy időközönként a lábfeje ég, bizsereg és a nagy ujjai mintha...
Magas vércukorszint
isztelt Doktor Úr/Nő! A páromnak (48 éves ffi) 3 éve volt egy pancreas resectios műtétje, melyből kifolyólag insulinos cukorbeteg lett, jelenleg...
Merckformin XR 500 retard
Tisztelt Doktornő! Emelkedett éhgyomri vércukor értékeim miatt (7, 3) , valamint a 3 havi átlag (7, 1) értékem miatt terheléses...
Cukorbetegség kezelése
Tisztelt Dr. Árki ildikó! Kb. 5 hónapja magas éhgyomri vércukorértéket mértek/7, 7/. Ezt diétával és étrendkiegészítőkkel sem sikerült a...