Cukorbetegségtől hogy lehet fogyni?

38 éves nö vagyok, 107kg 169cm 4 gyermek édesanya.. Magas hipertoniával és diabeteas mellitusszal kezel a házi orvosom. A vérnyomásom 150/80-tol 180/90 ig ingadozik.egy hete roham mentö vitt be a korházba magas volt cukrom 15/mol mértek a mentösök a korházba pedig 17mol volt.ennek ellenére haza engedtek.idáig Merckformin tablettát szedtem az mellett 7.1-9.6között ingadozott a cukrom. az ügyeles orvos javasolt gyogyszerváltást Merkforátra 3x1000 et kell szednem.mellette szedek talliton 2x1valsatrant1x1 et házi orvosom meg duplázta az adagot. Ahogy váltotam gyogyszert nem vakaroztam a bugyi mentén 2 napig. Most meg sebesre vakarom magam de nem a hüvelyem viszked. A kérdésem az lenne hogy miaz amit ehetek de fogyak mellette.lábaim minden este bedagad be vizesedik.mivel viszeresek a lábaim a sebész szerint müteni kéne mert már ezt a fájdalmat nem birom elviselni viszont félek a mütétöl hogy emboliát kapok.mennyire befolyásolja a cukor a mütétet? ha valaha is le tudodk fogyni a cukrom is vissza áll a normál értékre? milyen kenöcsöt használjak a viszketés ellen? szégyellek elmenni a nögyögyászhoz.és van mikor édesség érzetem van de nem eszem az édességet mert nem igazán szeretem az édességet és nagyon szomjas és ez mitöl van? Köszönöm a mielöbbi válaszát Tisztelettel: Krisztina

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Brasnyó Pál válasza cukorbetegség témában

Tisztelt Kérdező!

Ezek a magas vérnyomás és vércukorértékek miatt mindenképpen terápiamódosítás szükséges, de ezeket mindenképpen a kezelő diabetológussal kell megbeszélni. A terápiamódosítást befolyásolják a klinikai adatok. Megfelelő étrend mellett cukorbetegség esetén is lehetséges a fogyás. A nőgyógyászati panaszok hátterében is állhat a magas vércukorháztartás, de mindenképpen szükséges a nőgyógyászati vizsgálat

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Brasnyó Pál
Dr. Brasnyó Pál Belgyógyász, nefrológus, diabetológus
Kérdés: 2012. október 16., 16:15; Megválaszolva: 2012. október 18., 06:39
Kérdések és válaszok: Cukorbetegség (diabétesz)
Okozhatja-e cukorbetegség ezeket a...
Tisztelt Doktornő! Sógornőm (67 éves) az utóbbi időben azt vette észre, hogy időközönként a lábfeje ég, bizsereg és a nagy ujjai mintha...
Magas vércukorszint
isztelt Doktor Úr/Nő! A páromnak (48 éves ffi) 3 éve volt egy pancreas resectios műtétje, melyből kifolyólag insulinos cukorbeteg lett, jelenleg...
Merckformin XR 500 retard
Tisztelt Doktornő! Emelkedett éhgyomri vércukor értékeim miatt (7, 3) , valamint a 3 havi átlag (7, 1) értékem miatt terheléses...
Cukorbetegség kezelése
Tisztelt Dr. Árki ildikó! Kb. 5 hónapja magas éhgyomri vércukorértéket mértek/7, 7/. Ezt diétával és étrendkiegészítőkkel sem sikerült a...
Magas vércukor reggeli után
2017.01.04- én 1 típusú cukorbetegseget diagnosztizáltak nálam. Éjszakára insulatardot adok e egységet. Nappal Actrapidot. Az a problémám hogy...