Lábszáron keletkezett vöröses, kemény göb

Tisztelt Dr Úr. Három éve parkinson gondozásra küldtek. A gyógyszerek: PK-Merz, Mirapexin és Akineton. Ez után nem sokára a két kezemen elfehéredések, majd lila, vörös színű és fájdalmas. Raynaud szindróma. Asztmás vagyokmár 25 éve. Legutóbb 10x40mg.Solumedrolt kaptam. Ezután nagyon ödémás lettem, naponta vízhajtó és só. Szemem, szám kiszáradva, sjöger szindr. Hang. jav. Frontin 1es napi 3x1, este Valdoxan, szív és gyomor gyógysz. Most mindkét lábszáramon vöröses folt jelenik meg és nagyon kemény és fájdalmas.Tavaj trombózisom volt.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Gál Mónika válasza a vörös csomók a lábon témában

Kedves Kérdező! A lábszárak fájdalmas bőr alatti csomói leginkább egy érgyulladásból eredő betegségre utalhatnak, aminek a neve erythema nodosum. Nem ritka az autoimmun betegségekkel való együttes előfordulása. Tanácsos mihamarabb megmutatni bőrgyógyásznak vagy a Sjögren- szindróma miatt gondozó orvosának, mivel gyógyszeres kezelést igényel.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Gál Mónika
Dr. Gál Mónika bőrgyógyász-allergológus
Kérdés: 2011. október 30., 20:31; Megválaszolva: 2011. október 31., 19:24
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...