Hajhullás, fejbőr viszketés és antibiotikum kúra

Tisztelt Doktor Úr/Nő! 33 éves nő vagyok.Egy ideje, kb.két hete kibírhatatlanul viszket a fejbőröm és nagyon hullik a hajam.Pár napja telt le az antibiotikum kúrám, Pyassan és Diclofenac duo petefészek gyulladás miatt.Szinte naponta vérzik az orrom.Szeretném tudni, hogy mi lehet az ok.Köszönöm válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a hajhullás témában

Kedves Kérdező! A viszketés és a hajhullás leginkább a fejbőr valamilyen gyulladásos betegségére utal, ezért feltétlenül javasolt a bőrgyógyászati vizsgálat. Az orrvérzés oka valószínűleg ettől független, de feltétlenül kivizsgálást igényel, ugyanis számos oka lehet, és ezek nagyon eltérőek lehetnek: tágabb erek az orrban, az orrnyálkahártya gyulladása, sérülése, fokozott vérzékenységi, hajlam, gyógyszermellékhatás, vérnyomásprobléma, stb.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2011. október 30., 11:26; Megválaszolva: 2011. október 31., 09:57
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Mi lehet az?
Üdvözlöm. Adott egy féloldali bénult beteg. A fülön megjelent egy dudor. ( képet csatoltam). Ez a dudor néha fáj, de van amikor azon fekszik....
Hámló mellbimbó - Paget kór?
Kedves doktornő, Már harmadig napja arra ébredek fel, hogy mindktét mellemen körbe a mellbimbó udvar körül elkezdett hámlani a bőr. Aztán a nap...
Kiütések az arcon
Tisztelt Doktornő! Felső légúti vírusos fertőzésem van és az arcomon 2 napja apró piros kiütések, fehér, gennyes, hólyagszerű közép résszel...