Grízek az arcbőrön

Tisztelt Weborvos! Az lenne a kérdésem, hogy az arcbőröm tele van grízekkel és pattanásokkal. Két hónapja szedem a Diane 35 nevű gyógyszert. A grízeket elmulasztja? Rendszeresen járok kozmetikushoz de mindig rengeteg kijön az arcomon. Mi ennek az oka? Hogy lehet eltüntetni? Esetleg bőrgyógyász tud ajánlani gyógyszert rá? Előre is köszönöm a válaszát: S

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza mitesszer témában

Kedves Kérdező!

A zárt mitesszerek ellen a mechanikai eltávolítás használ, hosszú távon a Diane 35 is segíthet, illetve javaslom a faggyúoldó Lubexyl arclemosót, az enyhe hámlasztást. Ezek együtt segítenek a bőrön.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. október 07., 21:55; Megválaszolva: 2011. október 09., 14:59
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Kiütések a tenyéren
Jo napot, Meszaros Monika vagyok, par napja viszketett a tenyerem , aztan a mai nap eszre vettem rajta kisebb kiuteseket, nem tudom hogy forduljak orvoshoz...
Foltos kezek
17 éves vagyok, mindkét kezemen ilyen a bőröm,piros foltos./Máshol nincs a testemen /Ha nyáron lebarnulok,kevésbé látszik. Ősszel illetve télen mit...
S. Aureus kezelése
Kedves doktornő! Édesanyám hátán található egy seb, amiből staphylococcus aureus lett kitenyésztve. Több orvosnál is járt, de sajnos...