Okoz-e fényérzékenységet a Duac gél?

Tisztelt Cím! Érdeklődöm, hogy a Duac gél (összetevők: benzoil-peroxid és klindamicin-foszfát) arcon történő alkalmazás esetén okoz-e, okozat-e fényérzékenységet? A betegtájékoztató nem ír ilyen jellegű mellékhatásról. Nem szoktam napozni, de ilyenkor tavasszal 2-3 alkalommal el szoktam menni szoláriumozni. Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza fényérzékenység témában

Kedves Kérdező!

Okozhat a Duac gél fényérzékenységet, ezért a szoláriumozás ellenjavallt vagy ne használja a gélt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. április 30., 14:26; Megválaszolva: 2011. május 02., 15:06
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Szívinfarktus után szolárium?
Tisztelt WebBeteg! Tavaly szeptemberben myocardiális infarktusom volt. Katétereztek, és megállapították, hogy egy 25%-os szűkület maradt a...
Fényérzkeny bőr?
Tisztelt Doktor Nő/Úr! Húgyúti fertőzésre háziorvosom Ciprinol 500mg tablettát írt fel és azt mondta, bár szép az idő, ne menjek napra miatta....
Bőrbetegség
segicséget szeretnék kérni mert a hátamon és a melkasomon barnaés ezeket ha levakarom mintha hámlana a bőröm lejön de ujra viszanő  ha nappal...
Fényérzékenység
Tisztelt doktorur/doktorno! Azt szeretnem megtudni hogy ha mar jartam borgyogyasznal es fenyerzekenyseget allapitott meg nalam es kaptam gyogyszereket ra...
Melanóma eltávolítás után milyen...
Tisztel Hölgyem/Uram! A jobb kulcscsontomon kb. másfél év alatt egy kis pöttyszerű anyajegy 8*6 mm-es növekedett, sajnos mivel nem volt szem előtt...