Péniszen, betegség

Tisztelt doktor úr/nő Olyan problémám lenne hogy kb 1 éve mandulagyulladásom volt. Erre szedtem augmentint és el is mult viszont az antibiotukim kúra után a péniszem a fityma résznél nagyon elkezdett viszketni és piros foltok voltak a makkon. Ezt Canesten + -al kezeltem és sikeresen el is múlt viszont rá 1 hónapra észrevettem hogy a makkom pereme néha begyullad és a fitymám is egy bizonyos ponton a bőr.+ a fityma résznél a bőr pedig nagyon száraz. Ez viszont azóta sem mult el és nem tudom mi lehet ez a betegség. Már kezeltem: exxema, pimafucort kenőcsökkel de a tüneteket csak enyhítette, nem szüntette meg. Most megint antibiotikumot kellett szednem és megint kijött az előző viszketéses betegség. Az lenne a kérdésem hogy ez a betegség ami az antibiotikum szedése után kiújul az valószínűleg candida ugye, a másik gyulladásos betegség nem múlik és nem tudom mien betegség lehet az mivel kezeljem? Voltam bőrgyógyásznál de rávágta hogy semmi bajom. dehát tudom hogy van csak a gyulladás nem állandó jellegű ezért épp akor nem látott rajta semmit. Van-e összefüggés a 2 betegség között és esetleg meg tudná e nevezni a másik betegséget? Én szerény tippem alapján lichen planus vagy atópiás dermititisre gyanakodnék habár nem értek hozzá. És esetleg mien gyógyszerekkel kéne kezelni ezt a betegségem? Válaszát előre is köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Gál Mónika válasza bőrbetegség témában

Kedves Kérdező!

Gyakran jelentkezik a nyálkahártyákon átmeneti gombás fertőzés, ami nem feltétlenül Candida faj által alakul ki. A másik tünete viszont lehet fix gyógyszerkiütés, amit alkalmanként bevett gyógyszer vált ki mindig ugyanazon a helyen és barna foltot hagy maga után. utóbbi kivizsgálásában, kezelésében bőrgyógyászati allergológiai szakrendelés segíthet. De jó volna aktív állapotban vizsgálatra kerülnie.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Gál Mónika
Dr. Gál Mónika bőrgyógyász-allergológus
Kérdés: 2011. február 26., 23:38; Megválaszolva: 2011. március 01., 11:15
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Anyajegy eltávolítása...
Tisztelt Szakértő! Nemrég anyajegyet távolítottak el a lábamról. A szövettani eredmény negatív lett, de felhívták a figyelmemet egy...
lihen ruber
Tisztelt doktornő/doktor úr! Unokámnál (12) éves karjain, lábán, arcán foltok jelentek meg, időnként halványak de egyre sűrűbben pirosak...
Bőrbetegség
T. Bőrgyógyász Tengerparti nyaralásből visszatérve a mellkasom közepén egyre nagyobb fehéredés létszik. Sephorrea dermatitiszt már...
Mivel gyógyitható
a jobb kezem mutató ujja eltörött a kötés levétele után a csuklómon furcsa kiütések jelentek meg amik viszketnek és terjednek.ugy néz ki mitha egy...
Beteg a kezeimen a bőr
Tisztelt Bőrgyógyász! 1, 5 hónap múlva megyek orvoshoz, akkorra kaptam időpontot; de addig is szeretném megkérdezni Öntől a következőt: kb....