Viszketés lehetséges-e Atorvox 20 mg-tól

kb 3 szedek kolleszterincsökkentő gyógyszert. az utóbbi időben kb 1 éve atorvox 20 mg-t napi 1-et. kb 2-3 hónapja fenéktől lefelé erősen viszketek, de csak szinte estétől reggelig.este szktam bevenni. A napi gyógyszereim a következők: reggel: rabyprex 20 mg, concor 5 mg, amilozid b féltabl., lercaton 20 mg fél tabl. Este: rabyprex 20 mg, concor 0, 5 mg, atorvox 20 mg.Estétől éjjel is rettenetesen viszket a fenekem, a combom, a lábszáram ésa bokám is.Kérdésem mit lehet tenni.!? Köszönöm válaszukat.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza viszketés témában

Kedves Kérdező!

Többféle gyógyszer is okozhat viszketést, de mielőtt bármelyiket elhagyná, feltétlenül keressen fel bőrgyógyászati szakrendelést, ugyanis a viszketéás hátterében még számos egyéb ok is állhat, vizsgálatok szükségesek.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. december 22., 18:49; Megválaszolva: 2010. december 27., 20:35
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Rózsa hámlás
Üdv Doktornő! A kislányomon 6-hete kezdődtek a piros kiütések,először a mellkasán,törzsén volt 10db,utána széterjedt a lábára és kezére...
Kiütések a végtagjaimon
Üdvözlöm! Nagyjából egy héttel ezelőtt kezdtem apró, rendkívül viszkető kiütéseket felfedezni a lábfejemen. Azóta határozottan nőtt a...
Vissza-visszatérő kiütés
Tisztelt doktor nő! Szinte minden este előjön pirosság, szétpukkanó pici fehér hólyagok az arcomon. Egy éve már kezeltek ekcémával, szteroid...
Grover-kór
Kedves Edina! A Grover-kórra van valami krém vagy gyógyszer, ami elmulasztja ezeket a piros pöttyöket? Előre is köszönöm a válaszát.
Viszkető iütések
Tisztelt Doktornő! Pár hónapja jelentek meg rajtam (főleg csukló, boka, kézfej tájékon) a képen csatolt, kb 0,5-2 cm nagyságú kiütések....