Foltok a bőrön

Dr. Bodnár Erika bőrgyógyászhoz: Évek óta betegeskedem. Kb. egy éve a karomon olyan piros foltok jelentkeznek, mintha bevertem volna, és véraláfutásom lenne, de olyan helyeken is, ahol biztosan nem üthettem be magamat. Nagyon lassan szívódik fel, és egy ideje már a lábamon is jelentkezik. Mi lehet ez, és mit tehetek? Válaszát előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza a bőrelváltozás témában

Nem tudom, hogy milyen gyógyszereket szed, mert a véralvadásgátlók és a szteroidok magukban is okozhatnak ilyen tüneteket, ill. korral a bőr sérülékennyé válik. Ha nem szed ilyen gyógyszereket, akkor véralvadási zavar állhat a háttérben, melyet hematológusok tudnak kivizsgálni. Mindenképpen forduljon személyesen bőrgyógyászhoz.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 26., 18:32; Megválaszolva: 2010. augusztus 29., 11:30
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...