Felnőtkori pattanások

Kedves Doktornő! Hónapok óta küzdök pattanásokkal, már nem bírom elviselni.Emberek közé sem akarok menni.Voltam bőrorvosnál már sokszor, de semmilyen készítmény nem segít.Nem tudom mitévő legyek.Szedtem fogamzásgátlót 3 évig de már nem szedem mert rosszul hatott a szervezetemre, 5hónapja nem szedem. A pattanásaim oka lehet az? vagypedig hogy nem jó az emésztésem? Van hogy heti 3szor tudok csak vécére menni? Segítségét kérem hogy kihez forduljak, mit tanácsol mert így már nem bírom sokáig! Türelmetlenül várom válaszát.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a pattanás témában

Kedves Hölgyem! Góckutatást javaslok, ezt a háziorvos is elindíthatja, szükséges fogászat, fül-orr-gégészet, labor, hasi ultrahang, mellkas rtg., nőgyógyászat első körben.Sokszor a pattanások hátterében belső góc húzódik meg.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 24., 20:57; Megválaszolva: 2010. augusztus 26., 11:03
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...