Kiegészítés

Tisztelt Doktornő! Augusztus 24-én fiam hólyagos kiütéseivel kapcsolatban tettem fel kérdést. A hólyagok sárgás színűek voltak és csak a kéz ujjbegyein, lábfején és egy a talpán volt.Néhány dolgot elfelejtettem leírni, amire ön is utalt. A fiam 29 éves. Előtte torokfájásra Coldrexet szedett és Lándzsás utifüvet, a kettőt egyszerre. A tünetek megjelenésekor abbahagyta. Láza nem volt, közérzete jó volt. Várom válas zát, köszönettel: Tné Zsófia

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Gál Mónika válasza a bőrelváltozás témában

Kedves Zsófia! A kiegészítő információk birtokában még valószínűbbnek tartom a gócos eredetet. Jó volna egy részletes fül-orr-gégészeti gócvizsgálat. Nem kizárható, hogy torokfájása egy krónikus mandula gyulladás akut fellángolása volt. Amennyiben erről van szó, a gégészeti tünetek aktiválódásával a későbbiekben bőrtünetei is kiújulhatnak.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Gál Mónika
Dr. Gál Mónika bőrgyógyász-allergológus
Kérdés: 2010. augusztus 24., 08:51; Megválaszolva: 2010. augusztus 26., 13:58
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...