Ekcéma?

Tisztelt Doktor úr/nő! A végtagjaimon a hajlatokban égető, viszkető érzésem van. Annyira erős, hogy a térdhajlatomnál sebesre kapartam. Viszont a napokban feltűnt, hogy apró kis dudorok jelennek meg, amik késöbb nedvességet engednek és besebesedik. Elég csúnyán néz ki. Ekcéma lehet? Mit tehetek a javulás érdekében?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bodnár Edina válasza a ekcéma témában

Igen, ekzéma okozza a panaszait. Forduljon személyesen Allergológia Szakrendelésre, hogy a kiváltó okot kiderítsék. Használjon lokális steroid krémet (Pl. Advantan, Elocom) és szedjen antihisztamin tablettát (pl. cetirizin hatóanyagút).

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 20., 10:03; Megválaszolva: 2010. augusztus 24., 21:32
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...