Kérem segítsenek

Tisztelt Doktornő! Úr Már egy ideje, nagyon hullik a hajam, nem csomóban, hanem úgy minden honnan.2009.októberben 6 hónapra szültem meg kislányom, (császárral) aki néhány óra után meghalt.igazából azóta van ez a problémám.lelkileg nagyon összetörtem, sokáig jártam orvoshoz (pszichológushoz) már nem járok hozzá.lassan három hónapja szedem a Hair Clinic-et, és szedek még vasat+c vitamint.de nem igazán javul a helyzet.mit lehetne tenni? hova induljak meg? azt olvastam a stressz, és ugye az amin én is keresztűl mentem okozhat hajhullást.dehát mostmár ennyi idő után is? nem mondom hogy teljessen jól vagyok lelkileg, de jobban.ki tudna segíteni ebben? belgyógyász, vérvétel? Válaszukat előre is megköszönöm lila akác

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a hajhullás témában

Kedves Hölgyem! Valóban okozhatják lelki okok a hajhullást, de ezt csak azután lehet kimondani, ha a szervi okokat végigvizsgálták. Javasolt rutin labor plusz pajzsmirigyre, emellett góckutatás, ez szokott lenni az első lépés hajhullásnál. Vagy a háziorvos vagy bőrgyógyász segíthet.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 02., 20:36; Megválaszolva: 2010. augusztus 03., 11:30
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Kézi elváltozás számítógép...
Éveken keresztül, naponta órákat töltöttem számítógép előtt, legtöbbször játékokkal, de most az online oktatás beköszöntével szinte az...
Bőr alatti kiütés
Tisztelt DoktorÚr/Nő! Egy olyan problémával fordulnék önhöz, ami már évek óta évente egyszer, de kétszer is akár előfordul, viszont amióta...
Anyajegyelváltozás
Tisztelt Doktornő! Segítséget szeretnék kérni. Kettő darab kérdésem lenne. 1. A péniszemen kijött egy nagyon pici, barna anyajegy, valamelyik...
Összehúzódik a pèniszemen a bőr
Szèp Jó Napot Kívánok. Olyan problèmám lenne, hogy a Pèniszemen a bőr . Ègèsszen a has falig összehuzódik. Ès elègè kènyelmetlen ègő èrzès...
Mi okozhatja ezt?
Tisztelt Doktornő/Úr! Pár hónapja péniszem felső részén kidörzsölődés-szerű tünet jelent meg, viszonylag erős fájdalommal. Egy ideig csak...