Hirdetés
      • Aknés bőr

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Lányomnak aknés az arcbőre, de a mellkasán és a hátán is vannak pattanások. Kb. 2 éve járunk bőrgyógyászhoz. Gyógyszeres kezelést is kaptunk (tetraciklin, A vitamin és E vitamin). Ezen kívül különböző gyógyszertári készítményeket, lemosókat, ecsetelőket. Amíg ezeket használta a pattanások eltüntek. Előre bocsátom, hogy fogamzásgátlót nem szedhet, - mint azt egyes bőrgyógyászok ajánlják, az egyik pasit is ajánlott a lányomnak, ha él szexuális életet majd elmúlnak  a pattanások -  Vérvizsgálattal állapította meg a nőgyógyász, hogy egész életében nem szedhet fogamzásgátlót.!

        Szeretném meg tudni, hogy mit lehet tenni. Most más bőrgygyászhoz ment el az Sumamed 500 mg tablettát és Skinoren krémet írt fel.

        Már egy kisebb fajta vagyont költöttem a bőrgyógyászra és a különböző gyógyszerekre és készítményekre. Az összeg nem is zavarna ha látnám értelmét, de most ott tartunk ahol két éve elkezdtük az egész kezelést.

        Mit lehet még tenni ezzel kapcsolatban. Kérem segítsenek.

        WEBBeteg szakértő válasza a pattanás témában

        Kedves Kérdező!

        Érdemes lenne kipróbálni a korszerű lézeres, dermabráziós módszereket, megérik az árukat. Ezelőtt én még csináltatnék egy góckutatást, ha eddig nem volt, illetve esetleg szóba jön retinoid tartalmú tabletta s( Sotret, Roacutan, stb.)szedése, erről a bőrgyógyász bővebb felvilágosítást fog tudni adni, hogy javasolja-e, nincs-e ellenjavallata, mik a mellékhatásai, stb.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Váróczy László PhD
        belgyógyász-hematológus Itt kérdezhet

        Dr. Váróczy László PhD

        Kérdés: 2010-03-19 16:10:44; Megválaszolva: 2010. március 19., 16:10

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Ahogyan a mellékelt képeken is látható, sajnos egy elég kellemetlen helyen jelentkezett bőrbetegség okoz gondot a mindennapi életemben. Személyesen még nem jártam ezzel a panasszal orvosnál, és szégyenlősségem miatt...
        A képen látható folt nem tudom hogyan keletkezett,hetek óta nem múlik. Kérem válaszát,hogy mi lehet és kell orvoshoz fordulnom vele. Köszönettel
        Kedves Doktornő! A képeken látható nem viszkető foltok jelennek meg rajtam , de nem ütöttem meg magam, nem ért sérülés. Néha bizsergés félét is érzek a lábamban. Voltam laborban (háziorvos küldött), trombocita, pajzsmirigy rendben, enyhe...
        Jó napot! Hétfő reggel úgy ébredtem, hogy egy piros pötty volt a két orrlyukam közötti területen. Olyan volt, mint egy kialakuló pattanás. Reggeli kómámban csak elvakartam, és le is jött a bőr, illetve volt egy kis nedv is. A terület...
        Üdvözlöm! Férjemnek a végbele mellett vagyis alatta is és felette is egy picivel van 2 bőrnyúlvány szerűség. Nem fáj neki nem piros nem duzzadt olyan szinű mint a környező terültet. Nincs véressem fájdalmas széklete, nem puffad nincsennek...
        Kedves Doktor Nem múló problémával fordulok Önhöz. A nyelvemen fehér, és az ánusz mellett bőr színű, kemény kB 5 hónapja nem múló gubó keletkezett.Nem tudom van e közük egymáshoz. Emésztéshez. Dohányzom. Az ánusz mellett többféle...
        Mar egy ideje küzdök vele én börgombanak mondanam canesten kremet hasznalok ra de az csak eltünteti max 1 napig hoszas hasznalat utan de visza jön kis potykent elkezdviszketni valadzik majd gyulladas ujbol viszketö érzes es nehéz megállni hogy ne...
        Tisztelt Doktor Úr! Az első tengerparti nyaralásom alatt a kézhajlatom elkezdett viszketni. Bekentem aloé vera krémmel, a sos vízre gyanakodtam. Viszont azóta is van hogy elkezd viszketni és piros is... mit tegyek ? Sajnos képet nemtudok küldeni,...
        Tisztelt doktornő! A mellékelt kép alapján mit tudna mondani? Viszkető, vörös, hámló foltok a herezacskóm. Köszönöm megtisztelő válaszát!
        Tisztelt Doktornő! Hozzátartozóm betegségével kapcsolatban szeretném kérdezni. Hasnyálmirigyen lévő cisztózus képlet (kb.2x3,5cm),amely nem növekszik,-jóindulatúnak nyilvánították,kontroll után-, okozhat e a bőrön megjelenő...