Hirdetés
      • Pattanások

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor Úr!

        27 éves nő vagyok. 18-23 éves korom között fogamzásgátlót szedtem. A kisfiam születése után újra elkezdtem, és tavaly augusztusban, tehát kb. 7 hónapja abbahagytam. Tavaly decembertől folyamatosan, hullámokban pattanások jönnek ki nem csak az arcomon, hanem a fülem mellett, az álcsont alatti területen, a nyakamon, és a hátamon is. Egyébként zsíros a bőröm, és kamaszkorban is voltak problémák a pattanásokkal. Kérdésem az lenne, hogy ez az újra megjelenés lehet a fogamzásgátló abbahagyásának a következménye, vagy máshol keressem az okát. Arra gondolok, hogy esetleg valahol gyulladásos góc lehet a testemben. Az is felmerült bennem, hogy az álcsont alatt, és a nyakamon talán egy rossz fog, vagy fém tömés miatt jelennek meg időről időre.

        Válaszát előre is köszönöm.

        WEBBeteg szakértő válasza a pattanás témában

        Kedves Kérdező!

        Jól gondolkodik, a érdemes a gócot keresni. A fogamzásgátló csupán kordában tartotta a tüneteket, nem az elhagyása okozza a panasz valószínűleg. Egyelőre helyi kezelést használjon, pl. szárító rázókeveréket, antibiotikumos ecsetelőt, benzoyl peroxidos arclemosót, ha ezek nem hatnak, erősebb kezeéssel is meg lehet próbálkozni, például helyi retinoid, belsőeg antibiotikum, stb. Kérje háziorvosa vagy bőrgyógyász segítségét!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2010-03-18 09:23:57; Megválaszolva: 2010. március 18., 09:23

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Ahogyan a mellékelt képeken is látható, sajnos egy elég kellemetlen helyen jelentkezett bőrbetegség okoz gondot a mindennapi életemben. Személyesen még nem jártam ezzel a panasszal orvosnál, és szégyenlősségem miatt...
        A képen látható folt nem tudom hogyan keletkezett,hetek óta nem múlik. Kérem válaszát,hogy mi lehet és kell orvoshoz fordulnom vele. Köszönettel
        Kedves Doktornő! A képeken látható nem viszkető foltok jelennek meg rajtam , de nem ütöttem meg magam, nem ért sérülés. Néha bizsergés félét is érzek a lábamban. Voltam laborban (háziorvos küldött), trombocita, pajzsmirigy rendben, enyhe...
        Jó napot! Hétfő reggel úgy ébredtem, hogy egy piros pötty volt a két orrlyukam közötti területen. Olyan volt, mint egy kialakuló pattanás. Reggeli kómámban csak elvakartam, és le is jött a bőr, illetve volt egy kis nedv is. A terület...
        Üdvözlöm! Férjemnek a végbele mellett vagyis alatta is és felette is egy picivel van 2 bőrnyúlvány szerűség. Nem fáj neki nem piros nem duzzadt olyan szinű mint a környező terültet. Nincs véressem fájdalmas széklete, nem puffad nincsennek...
        Kedves Doktor Nem múló problémával fordulok Önhöz. A nyelvemen fehér, és az ánusz mellett bőr színű, kemény kB 5 hónapja nem múló gubó keletkezett.Nem tudom van e közük egymáshoz. Emésztéshez. Dohányzom. Az ánusz mellett többféle...
        Mar egy ideje küzdök vele én börgombanak mondanam canesten kremet hasznalok ra de az csak eltünteti max 1 napig hoszas hasznalat utan de visza jön kis potykent elkezdviszketni valadzik majd gyulladas ujbol viszketö érzes es nehéz megállni hogy ne...
        Tisztelt Doktor Úr! Az első tengerparti nyaralásom alatt a kézhajlatom elkezdett viszketni. Bekentem aloé vera krémmel, a sos vízre gyanakodtam. Viszont azóta is van hogy elkezd viszketni és piros is... mit tegyek ? Sajnos képet nemtudok küldeni,...
        Tisztelt doktornő! A mellékelt kép alapján mit tudna mondani? Viszkető, vörös, hámló foltok a herezacskóm. Köszönöm megtisztelő válaszát!
        Tisztelt Doktornő! Hozzátartozóm betegségével kapcsolatban szeretném kérdezni. Hasnyálmirigyen lévő cisztózus képlet (kb.2x3,5cm),amely nem növekszik,-jóindulatúnak nyilvánították,kontroll után-, okozhat e a bőrön megjelenő...