Herpeszhez hasonló folt a péniszemen2

Tisztelt Dr.nő/úr! Ezzel a problémámmal Január 08.án már felkerestem a web oldalt „Herpeszhez hasonló folt a péniszemen”néven. Akkor kaptam választ, ezért nem akarom leírni újra az ottaniakat és voltam a bőrgyógyászaton is. Most megint kiújult a péniszemen ez a tünet, de most sokkal nagyobb területen! Az első esetnél 2mm átmérő volt ez látszatra el is múlott a Condyline 5mg/ml oldat hatására. Most azonban a terület kb. 5x nagyobb az előzőhöz mérve! Mivel az oldatból maradt ezért elkezdtem kezelni 4 napja napi 1-szer. Annyit még hozzáfűznék a mostani esethez, hogy a kiújulás előtt a körmömmel ami be volt szakadva ezáltal érdesebb volt megsértettem az adott területen véletlenül.Ez okozhatta e a kiújulást? És ebben az időben volt egy enyhe légúti fertőzésem, ami két nap esti órában hőemelkedéssel járt. Itt arra gondolok hogy az inmun rendszerem is gyengébb lehetett és ez is hatással lehet a kiújulásra? Az első alkalomnál is gyanakodtam az inmun rendszerem gyengeségére mert akkor a szám belső oldalán afta volt ezt el is mondtam a bőrgyógyászaton ott a doktor is feltételezte oka lehetet ez is a tünet megjelenésének. Visszatérve az eredeti problémára megkérdezném hogy ez a kezelési mód megszabadít -e ettől a betegségtől vagy számolni kell más kezelési móddal, és az milyen.Vagy az első kezelési módnál nem kezeltem megfelelően? Ugyanis én még tapintásra éreztem azóta is a kezelt terület mőgött közvetlenül a makk vonalával párhuzamosam oly 5mm hosszan és ez látható is egy kidudorodást! Tapintásra olyan mint ba fűlcimpa porc, mintha a bőr alá lenne tolva valami. Nyomásra nem érzékeny nem fájdalmas a merevedéskor sem, bőr szín elváltozást sem látni! Ez a dolog is zavar és ezt is megemlítettem a bőrgyógyászaton. Azt mondták valószínűleg gyulladás és kaptam rá kenőcsöt.Ez az első eset után egészen a mai napig érezhető, tapintásra valamit kissebbedet de a kiújulás után mintha az előző méretét vissza nyerte volna. Ön szerint milyen lépéseket tegyek? Csatolok fényképet hogy látható legyen a mostani állapot. Köszönöm a válaszát!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a bőrelváltozás témában

Igen, a sérülés okozhatta a tünetek megjelenését, ill. az immunrendszer legyengülése is hozzájárulhatott. Szedjen immunerősítő Isoprinosine tablettát, és használja tovább a Condyline ecsetelőt.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. március 15., 20:13; Megválaszolva: 2010. március 15., 20:13
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Bőrbetegség
Tisztelt Doktornő! Anyukámnak a kislába úján van probléma már 3 éve nem gyógyul be. Jártunk házi orvosnál bőrgyógyásznál sebészeten. Egyik...
Fájdalom mint lehetséges...
Tisztelt Doktornő! 50 éves aktív életmódot élő nő vagyok, nincs semmilyen krónikus betegségem, nem szedek gyógyszereket. Szeptember végén...
Apró anyajegy a talpamon
Tisztelt Doktornő! Figyelmes lettem egy aprócska kb mint 1mm barna anyajegyre a jobb talpamon, úgy emlékszem tavaly még nem láttam. Csatoltam egy...
Viszkető, piros foltok
Üdvözlöm, 1-1,5 hete viszkető, piros foltok jelentek meg rajtam. Lábon, karon és testen (jobban háton) vannak, nyakon és fejen nincs. Mi okozhatja...
Gomba a makkon?.02
Tisztelt Doktornő! Tanácstalan vagyok. Volt felfázásom, amire oxfloxacin hatóanyaqgú gyógyszert kaptam, s háziorvosom szerint elmúlt. A kép a...