Bőrbaj

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Azért fordulok önhöz mert már több mint 4 éve szenvedek arcomon lévő pattanásoktól. Többször voltam szakrendelésen, de a krémek és a napi arctisztitás nem segített, nemileg javult de utána ugyanolyan volt az arcom. Most ott tartok hogy gyógyert szedek már 3 hónapja, azaz Sotret-et, valamint már egy éve fogamzásgátlót is szedek a bőröm javulása érdekébe, azaz Yasmillet de csak a miteszerek tüntekel azok se teljesen. Az államon és a homlokon is kijönnek gennyes pattanások amik nagyon zavaróak és néha fájnak is, valamint apró fehér gumőik amik sehogyse akarnak elmulni. Tudna nekem segíteni, hogy ezt hogyan lehetne elmulasztani, esetleg táplákozásomon is változtani kellene?

 

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a pattanás témában

Kedves Kérdező!

A konzerveket, színezékeket, egyszerű szénhidrátokat kerülje, fogyasszon sok vitamin tés rostot, bő folyadékot. A Sotret az egyik legerősebb pattanáselleni készítmény, emellé még kiegészítőnek használhat antibiotikumos ecsetelőt, illetve szárító pasztát. Ha ezek nem segítenek, góckutatás szükséges.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Csuth Ágnes, családorvos
Kérdés: 2010. március 01., 10:23; Megválaszolva: 2010. március 01., 10:23
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Bőrbetegség
Tisztelt Doktornő! Anyukámnak a kislába úján van probléma már 3 éve nem gyógyul be. Jártunk házi orvosnál bőrgyógyásznál sebészeten. Egyik...
Fájdalom mint lehetséges...
Tisztelt Doktornő! 50 éves aktív életmódot élő nő vagyok, nincs semmilyen krónikus betegségem, nem szedek gyógyszereket. Szeptember végén...
Apró anyajegy a talpamon
Tisztelt Doktornő! Figyelmes lettem egy aprócska kb mint 1mm barna anyajegyre a jobb talpamon, úgy emlékszem tavaly még nem láttam. Csatoltam egy...
Viszkető, piros foltok
Üdvözlöm, 1-1,5 hete viszkető, piros foltok jelentek meg rajtam. Lábon, karon és testen (jobban háton) vannak, nyakon és fejen nincs. Mi okozhatja...
Gomba a makkon?.02
Tisztelt Doktornő! Tanácstalan vagyok. Volt felfázásom, amire oxfloxacin hatóanyaqgú gyógyszert kaptam, s háziorvosom szerint elmúlt. A kép a...