• Viszketés, bizsergés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        58 éves vagyok. 5 évvel ezelőtt nőgy.nagyműtétem volt, melyet még két nagyműtét követett. Hasi műtét, melynek során a kilyukasztott vizeleti hólyagomat hozták helyre és pajzsmirigy műtét. Ezt követően depresssziós lettem és állandóan viszket bizsereg a bőröm. Nem annyira viszket, hogy vakarózom, de állandóan érzem. Már sokféle orvodnál voltsm, sok vizdgálatot végeztek az eredmények negativak. Akármit csinálok ezt az érzést állandóan érzem immár öt éve, csak éjjjel nem, amikor alszok. Ha valamilyen idegességet érzek, vgy sirok ez a tünet fokozódik. A pszichiáter azt mondta, hogy ez szomatizációs zavar és soká fog elmulni. Ez valóban lehetséges, hogy a depresszió ilyen testi tünetet produkál? Várom válaszát.

        WEBBeteg szakértő válasza a viszketés témában

        Kedves Kérdező!

        Előfordulhat lelki okok miatt is ilyen tünet. Ha minden szervi okot kizártak, akkor a lelki okokat szoktuk sorra venni. Mindenesetre azt javaslom, hogy próbálkozzon meg antihisztamin tabletta szedésével, ez enyhítheti panaszát. Recept nélkül kapható pl. a Claritine akut.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész Itt kérdezhet

        Dr. Boros Miklós
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-02-24 09:21:06; Megválaszolva: 2010. február 24., 09:21

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! Nemsokára megyek anyajegy ellenőrzésre eddig még kifejezett ellenőrzésen nem voltam.De nagyon izgulós fajta vagyok.Amióta pajzsmirigy beteg vagyok több anyajegyem is lett.Most találtam párat amelyek számomra eléggé...
        Tisztelt Doktornő! Kérdésem a következő,kb fél éve csak a jobb talpamon a képen látható hólyagok jöttek elő. Ezek általában kis vizes hólyagok,pár nap múlva leszáradnak és eltűnnek a talpamról, majd pár hét múlva újra...
        Tisztelt Doktornő! Már régóta tart a problémám, és kezdek eléggé elkeseredni, mert a kezelések nem tűnnek hatásosnak. Eredetileg egy vörös foltként indult a makkomon a húgycsőnyílás körül. Volt áttetsző folyás és úgy tűnik, hogy...
        Tisztelt Szakértők, 28 éves fiatalember vagyok Budapestről. Február óta adok plazmát, heti két alkalommal, ez idáig a 36. alkalmam, a 45. után sem a közeli, sem a távoli jövőben nem tervezek plazmàt adni. A problémám, hogy a karomon, az...
        Kedves Doktornő! Vegyiparban dolgozó középkorú (43) férfi vagyok.Munkámból adódóan sok időt töltök munkavédelmi zárt bakancsban. Néhány hete a bal lábam nagy lábujjának a csúcsán megjelent egy kinövés,először körömágy benövésnek...
        Tisztelt Doktor Úr! Sumetrolim első két tabletta beszedése után (Streptococcusra pár hete szerdtem dalacint, de nem gyógyultam ki, és a fülorrgégészem szerint csak penicilint vagy sumetrolimet tud adni) a mellékelt képen látható módon...
        Tisztelt Doktornő! Első kérdés: A véleményét szeretném kérni a feltöltött képeken látható, általam szemölcsnek vélt képződményről. Ha nem szemölcs, lehet-e daganatos elváltozás? Van-e vele teendőm? El szeretném távolítani...
        Tisztelt Dr.Bodnár Edina! Van 2 anyajegyem,amelyek nagyon gyanúsak számomra.Azért írok Önnek,mert csak augusztus közepére kaptam időpontot bőrgyógyászatra.És elég aggódós típus vagyok.Nagyon sok folt jelent meg rajtam amióta pajzsmirigy...
        Tisztelt Doktorno! Kulfoldrol irok, ezert is fordultam eme lehetoseghez, es a kovetkezo kerdesem lenne. Fogfajas miatt az elmult 4 napban intenziven szedtem Ibuprofen 400mg gyogyszert.Az intenzivitas azt jelenti kb 6 orankent 1 tabletta .Neha egy egy szem...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Segítséget szeretnék kérni. 2 hónapja látogattam meg a bőrgyógyászatot ellenőriztetni az anyajegyeimet. Az orvos nem volt túlságosan figyelmes. Maximum 2 percig vizsgált, majd megállapította, hogy mindegyik...