Hirdetés
      • Flutam 250

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Doktor!

        Fokozott szőrnövekedésre napi 2xfél Flutam 250 tablettát szedek. Tavasszal szeretnék szoláriumba járni, de nem tudom, hogy lehetséges e a Flutam mellett? Fényérzékeny ez a gyógyszer? A betegtájékoztatóban a mellékhatások között ez áll:".... fényérzékenységi reakciók (fényhatásra kialakuló bőrtünetekkel társuló fényérzékenység)? beleértve a gyulladásos bőrpírt (erythema), fekélyesedés (ulceratio), hólyagképződés és a bőr felső rétegének kiterjedt, hólyagos leválása (epidermalis necrolysis)...". Esetleg kérdezzem meg személyesen az endokrinológusomat? Köszönettel: Zsanett

        WEBBeteg szakértő válasza a fényérzékenység témában

        Kedves Zsanett!

        igen, előfordulaht mellékhatásként fényérzékenység, ne menjen szoláriumba, és aszabdban is használjon fényvédőt!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes, családorvos
        urológus Itt kérdezhet

        Dr. Mészáros Lajos
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-02-22 10:51:08; Megválaszolva: 2010. február 22., 10:51

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        T. Dr.nő! Az lenne a kérdésem hogy hogyan lehet a szőrnövekedést kordában tartani.... szinte mindenhol nő. a hátsómon, az ujjaimon, a lábujjaimon stb lehetetlen helyeken, valamint a szakállamat is kb 3-4 naponta borotválnom kell. Mi okozhatja...
        Tisztelt Doktor ur! A böratka hullik-e a testböl? (Összetéveszthetö-e a tetüvel, rühatkával?) Köszönettel Balazs
        Tisztelt Doktornő! Nagy meleg hatására viszkető kiütések, foltok jelennek meg a bőrömön: hát, mellkas, vádli. Utóbbin megmarad, előbbi kettő elmúlik. Felülete sebes, érdes. Eleinte apró pontokként jelent meg, majd már a képen látható...
        Nem tudom mi lehet ez. Pattanás szerű és volt hogy megnyomtam és genyes vér jött ki belőle. Tele van a lágyékom.
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Körülbelül egy éve fedeztem fel, hogy a herezacskómon szigetszerűen apró vöröses/lilás kiütések vannak. Kifeszített bőr esetén jól láthatóan kiáramlik belőlük a vér, majd lassan visszatér. Előfordult már,...
        Tisztelt Doktornő! Már jó pár hónappal ezelőtt vettem észre először, hogy a péniszemen, pontosabban a fitymámon, a makk alatt egy részen, kb. 1-1.5 cm-es területen elkezdett fehérré válni a bőr (képen megjelölt részen, egyébként...
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! A napokban észrevettem, hogy a hímveszzőmön található egy pattanásszerű elváltozás. Csatoltam képet is sajnos a weboldalra nem lehet jó minőségű képet feltölteni, úgyhogy egy képmegosztó oldalra töltöttem...
        Tisztelt Doktornő! Serdülő fiam arca nagyon csúnya, gyulladt pattanásos. Csak szteroid tartalmú gyógyszerekkel lehet ezeket visszamaradó hegek nélkül kezelni, eltűntetni? Vagy létezik kevésbé drasztikus megoldás is? Előre is köszönöm a...
        Jó Napot! Pár napja a péniszemen megjelent 2 kisebb piros folt ami egy idő után elkezdett égni.Nem csináltam vele semmit mert reméltem hogy magától elmúlik de úgy túnik hogy nem akkar.Az lenne a kérdésem hogy van-e esetleg valami gyógyszer...
        Tisztelt Doktor Úr, Nő! Lábszáramon vettem eszre piros foltokat jobb lábszáramon illetve a bal lábszáramon is 2 -dbot nem viszket semmi . Nagyon allergiás vagyok munkám miatt folyamat hosszú nadrágba vagyok melegbe is 40 fokos üzemben. Csak a...