Hirdetés
      • Medrol-Helicobacter

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Dotor Nő/Doktor Úr! A segítségüket szeretném kérni. A nyár folyamán tetőtől talpig beborított a csalánkiütés, ajaködémával, amely elég agresszíven csak Medrol hatására múlt el, melyhez Aeriust szedtem. Bő egy hét alatt négy Medrol injekciót kaptam. Akkor nem került kivizsgálásra, hogy mitől történt mindez. Most karácsony előtt ismét jelentkezett a csalánkiütés, de nem ennyire agresszív formában. Aerius hatására szüntek a viszkető tünetek. Ajánlottak egy bőrgyógyász doktornőt, aki már csak privát rendel. Szerinte helicobacter-től vannak a tünetei. Felírta a háziorvosomnak, hogy milyen vizsgálatokat végeztessen el, így a gasztroenterológiai vizsgálat bebizonyította, hogy igaza volt. A helicobacter kezelése megtörtént. Időközben az arcom felpuffadt, melyre a kerületi bőrgyógyászaton újabb Medrolt kaptam. A kérdésem az, hogy a Medrol hatására fellépő immungyengeség -ősz óta hatodszor produkálok megfázásos tüneteket, melyek egy hátig elhúzódnak- enyhíthető valamivel? Illetőleg a bacilust hogyan kell kezelni a jövőben? Kell -e kontroll vizsgálatot végezni? A kiütések még mennyi ideig jelentkezhetnek? Erre létezik kimondott gyógymód, amely esetleg nem ennyire agresszív, viszont legalább ennyire hatásos? Sajnos, alig-alig tudok kicsikarni az orvosoktól választ kérdéseimre, ezért fordulok Önökhöz! Segítségüket előre is köszönöm! Üdvözlettel, K. Éva

        WEBBeteg szakértő válasza a csalánkiütés témában

        Kedves Éva!

        A Helicobacter eradikációs kezelés sémák alapján történik, többféle gyógyszerrel. Az a tapasztalat, és azt írja elő a protokoll, hogy csak így, kombinációkban hatásos, lehet ugyan választani többféle séma között, de minden esetben többféle antibiotikum kombinációja és savcsökkentő adása szükséges. Az eradikáció után szükséges kilégzési teszttel megállapítani, hogy sikeers volt-e az eradikáció, ennek ideje az eradikáció befejezése után leghamarabb 6 héttel. A Medrol okozta immungyengeséget nehezen tudja befolyásolni, érdemes mellette vitaminokat fogasztani, kiegyensúlyozottan táplálkozni. Azt megjósolni, hogy meddig leszenk még jelen kiütések, nem tudjuk. remélem, sikerült kielégítően válaszolnom a felmerült kérdésekre. Ha bármilyen egyéb kérdése van, írjon bátran! Mielőbbi jobbulást!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes, családorvos
        Itt kérdezhet

        Kérdés: 2010-02-16 09:13:46; Megválaszolva: 2010. február 16., 09:13

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Mar egy ideje küzdök vele én börgombanak mondanam canesten kremet hasznalok ra de az csak eltünteti max 1 napig hoszas hasznalat utan de visza jön kis potykent elkezdviszketni valadzik majd gyulladas ujbol viszketö érzes es nehéz megállni hogy ne...
        Tisztelt Doktor Úr! Az első tengerparti nyaralásom alatt a kézhajlatom elkezdett viszketni. Bekentem aloé vera krémmel, a sos vízre gyanakodtam. Viszont azóta is van hogy elkezd viszketni és piros is... mit tegyek ? Sajnos képet nemtudok küldeni,...
        Tisztelt doktornő! A mellékelt kép alapján mit tudna mondani? Viszkető, vörös, hámló foltok a herezacskóm. Köszönöm megtisztelő válaszát!
        Tisztelt Doktornő! Hozzátartozóm betegségével kapcsolatban szeretném kérdezni. Hasnyálmirigyen lévő cisztózus képlet (kb.2x3,5cm),amely nem növekszik,-jóindulatúnak nyilvánították,kontroll után-, okozhat e a bőrön megjelenő...
        Tisztelt Doktornő! Kb. egy hónapja egy pici , kb borsónyi nagyságú bőrből nem kiemelkedő piros folt jelent meg a jobb oldali mellhajlatomban, ami időnként viszket, főleg ha viz, nedvesség éri, vagy ha a karom felemelem. Eddig babahintőport...
        T. Doktornő! 39 éves nő vagyok, a hajammal eddig sosem volt gondom, pár éve hullott egyszer foltokban, de vashiány rendezésével visszasűrűsödött. Jelenleg viszont diffúz erős hullást (csomókban) tapasztalok egy hónapja, ami kb két hete...
        Kedves Doktornő! Pár hónappal ezelőtt megjelent a nyakamon egy akkor még kis méretű, testszínű, szemölcsnek kinéző képződmény, ami pár nappal ezelőtt megduzzadt és kétszeresére nőtt, olyan, mintha megtelt volna vérrel. Először csak...
        Kedves Doktor úr/nő, Az isotretionin kúrával kapcsolatban fordulnék önökhöz. Az arcbőröm nagyon zsíros és fénylő volt mindig, hatalmas tág pórusokkal karöltve. Pattanásaim többnyire apró tűhegynyi méretű kis pattanások voltak, nem...
        Tisztelt Doktornő, egy héttel ezelőtt bőrgyógyász egy kis csomót „tisztított ki” a jobb fülkagylóm mögött, közvetlenül ahol a fülkagyló a fejhez csatlakozik. Azt mondta hogy atheróma, ami előzőleg be volt gyulladva, az...
        Üdvözlöm! A kisfiam hónalján először szeptember végén jöttek ki olyan elváltozások, amik úgy néztek ki, mintha egy vízhólyag elpukkant volna, tehát kb. kör alakú, piros, hamhiányos folt. Több volt egymás mellett, a hónalj legfelsőbb...