Tetoválás

Kedves Doktornő!

Kb. 10 éves égési heg van az alkaromon.Engem nagyon zavar, mert egy buta tinédzserkori fogadásból ered.Állandóan takargatom, szégyellem.Próbáltam már szilikongéllel is eltűntetni, eredménytelenül.Kb.2 cm átmérőjű, az eredeti bőrszínemnél halványabb. Annyi még látszik, hogy valamivel vékonyabb is azon a területen a bőr. A szőr szinte épp úgy kinőtt, mintha nem történt volna semmi.Én mégis szeretném "eltakarni". A kérdésem az lenne, hogy testszínt megközelítő színű tetoválással lehet e takarni, nem okoz-e esetleg mégnagyobb problémát? Pl bőrrákot.? A festék, vagy a tűszúrások károsthatják-e mégjobban, vagy ártalmatlanul "segítenének"? Ez a megoldás az utolsó reményem.

Válaszát nagyon szépen köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza hegesedés témában

Kedves Kérdező!

Lehet, hogy a tetoválástól még hegesebb lesz a bőre. Lézeres eltávolítást javaslok.Üdvözlettel: Dr. Csuth Ágnes, háziorvos

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. október 08., 09:48; Megválaszolva: 2009. október 08., 09:48
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Furcsa alakzat a bőrön
Tisztelt Doktornő! Furcsa foltok jelentek meg a lábamon, van legalább három, kettő halványabb, amik szinte alig látható barnásak, az egyik nagyon...
Örökletes hajhullás
Tisztelt Hölgyem/Uram! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 23 éves férfi vagyok és évek óta megkeseríti az életemet a kopaszodás gondolata....
Körömgomba
Kedves Doktor Nő! Most kezdtem el szedni az Orungal tablettát napi 2x2 adagban, körömgombára. Kérdéseim: - ha a páromnak is van körömgombája és...
Fogamzásgátló-szüneteltetés
Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 20 éves vagyok. 13-14 éves korom óta szedek fogamzásgátlót, az arcomat, illetve vállamat, hátamat, karjaimat ellepő...