Kérdés Dr Bodnár Edinához

Kedves Doktornő! Roaccutant szedek és ma voltam befestetni a szemöldökömet.Eléggé csípett miután a kozmetikus felvitte szóltam is neki ezért hogy nem-e kellene letörölni de ő azt mondta hogy ez természetes hogy csíp.Érdekes mert eddig ezt nem tapasztaltam.Kb 10 percig volt fent a festék.Kérdésem az lenne hogy ez okozhatott e valami bajt? Ugye lehet roaccutan mellett szemöldököt festetni? Főleg azért aggódok mert amugy is elég ritkás a szemöldök és pont azért is festetem mert zavar.Válaszát előre is köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Bessenyei Mónika válasza roaccutan témában

Kedves Kérdező!

Roaccutan mellett lehet szemöldököt festetni, csak óvatosabban. Ha nagyon csíp a festék akkor azonnal le kell mosni.Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. szeptember 06., 14:52; Megválaszolva: 2009. szeptember 06., 14:52
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Roaccutan kiürülése
Tisztelt Doktornő! 9 hónapig szedtem Roaccutant, amit két hete hagytam abba körülbelül. Mozgás, illetve terhelés hatására már a kúra előtt is...
Trombózis
Tisztelt Doktor nő/úr! 2 hónapja a bőrgyógyászom roaccutant írt fel, amely mellé fogamzásgátló szedését javasolta. A nőgyógyászom a...
Roaccutan-szemöldök
Kedves Dr Bodnár Edina! Köszönöm szépen a választ.Legközelebb szemöldök festésnél szólok a kozmetikusnak ha csíp mossa le, bár most is szóltam...
Roaccutan
Kedves Doktornő! Roaccutant szedek napi 10 mg-t. A nappal vigyázok, ahogy lehet kerülöm.De ma sajnos kmicsit figyelmetlen voltam ugyanis vezettem kb oda...
Roaccutan
Kedves Doktornő! Már irtam Önnek kb 2 hónapja hogy a roaccutan mellett szemhéjgyulladás alakult ki nálam.Előszőr 40 mg-t szedtem aztán 30at (mikor...