Roaccutan

Kedves Doktornő! Roaccutant szedek napi 10 mg-t. A nappal vigyázok, ahogy lehet kerülöm.De ma sajnos kmicsit figyelmetlen voltam ugyanis vezettem kb oda vissza 40 km-t tehát kétszer fél órát és nem kentem be magam fényvédővel nem gondoltam rá hogy igy is probléma lehet.De sajnos nagyon bevágott a nap a kocsiba és mikor hazaértem tiszta piros volt az arcom és a régebbi pattanáshelyek is jobban látszanak.El fog ez mulni? Az ablaküvegen keresztül sokat árthatott most nekem ez a napfény? Válaszát előre is köszönöm

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Boros Miklós válasza Roaccutan, napfény, leégés témában

Kedves Kérdező!

Igen, néhány nap alatt el fog múlni a pirosság, de addig egyáltalán ne menjen napra.Üdvözlettel: Dr. Bodnár Edina

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. augusztus 19., 11:35; Megválaszolva: 2009. augusztus 19., 11:35
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
Roaccutan kiürülése
Tisztelt Doktornő! 9 hónapig szedtem Roaccutant, amit két hete hagytam abba körülbelül. Mozgás, illetve terhelés hatására már a kúra előtt is...
Trombózis
Tisztelt Doktor nő/úr! 2 hónapja a bőrgyógyászom roaccutant írt fel, amely mellé fogamzásgátló szedését javasolta. A nőgyógyászom a...
Roaccutan-szemöldök
Kedves Dr Bodnár Edina! Köszönöm szépen a választ.Legközelebb szemöldök festésnél szólok a kozmetikusnak ha csíp mossa le, bár most is szóltam...
Kérdés Dr Bodnár Edinához
Kedves Doktornő! Roaccutant szedek és ma voltam befestetni a szemöldökömet.Eléggé csípett miután a kozmetikus felvitte szóltam is neki ezért hogy...
Roaccutan
Kedves Doktornő! Már irtam Önnek kb 2 hónapja hogy a roaccutan mellett szemhéjgyulladás alakult ki nálam.Előszőr 40 mg-t szedtem aztán 30at (mikor...