Vajon mi a bajom?

Tisztelt Doktor úr (ak)!

Leírom mi lenne a problémám:

kb 3 hete égő viszkető érzést éreztem a nemi szervem (makkom) tájékán, utánaolvastam hipohonder létemre, hogy mi lehet ez? Én arra jutottam, hogy gombás fertőzés, ezért elkezdtem canesten krémmel kenegetni. Napi 3-szor kb 10 napon át. A végén már nem tudtram a krémtől pirosodott-e ki, vagy amúgy is, meg a krémtől csípte-e (mellékhatásként felsorolták azt is) 10 nap után abbahagytam, kentem rá betadin krémet, ettől mégjobban csípett, égett. Abbahagytam, kicsit jobbnak tűnt, de bármilyen krémet teszek rá csíp, most tegnap reggel betadin krémmel bekentem, még most is ég... És ráncos a makkom. (elötte nem volt) lehet, hogy ez a sok krémezés mellékhatása? Lehet, hogy nem kentem elég ideig és azért nem múlt el, vagy nem is gombás fertőzés lehet? Az a baj, hogy kb 3 hete nem tudom mi van velem, a kapcsolatom is szexmentessé vált, nem szeretnék megfertőzni senkit..., stb... Mit tanácsolnak, mit tegyek, mi lehet a baj?!

Dr. Csuth Ágnes válasza allergia témában

Kedves Kérdező!

Nem lehet egyértelműen eldönteni, hogy a fertőzés vagy a kezelés miatt kialakuló allergia vagy már korábban irritáció vagy allergia okozza-e a panaszokat. Azt javaslom, hogy most semmit ne használjon és kezelésmentes állapotban keressen fel egy bőrgyógyászati vagy egy urológiai szakrendeléstÜdvözlettel: Dr. Csuth Ágnes, háziorvos

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. augusztus 05., 19:55 ;Megválaszolva: 2009. augusztus 05., 19:55
Kérdések és válaszok: Bőrbetegségek
allergiás kiütés
Tisztelt Doktornő. Új mosószer használata után a póló alatt, viszkető kiütések jelentkeztek. Elmentem háziorvoshoz aki allergia elleni gyógyszert...
Kiütés
Tisztelt Doktornő! Pár napja pici vízhólyag szerű kiütés jelent meg a csuklómon, nem ettem semmi új ételt, és új gyógyszert se kezdtem el...
Mitől van kiütésem?
Kedves Doktor úr/nő! Körülbelül 3 héttel ezelőtt kaptam a fogamra dalacint amit kb hét hete abba is hagytam közben alakult ki de nem rögtön a...
Viszkető csalánkiütés
Kedves Doktor Nő/Úr! Augusztus óta erősen viszkető minden nap megjelenő csalánkiütéstől szenvedek. A testemen bárhol előjöhet, van amikor még...
Mi lehet az oka ha fél éve nem múlt...
Pontosan fél éve jelentek meg a rózsahámlás tünetei szétszórva a hátamon, hasamon. Azóta több orvosnál is jártam, megállapították a...